Trash-tråden
HäxanSurtant skrev 2011-11-07 14:29:00 följande:
Brodera är kul, jag älskar stjälstygn. Men i det stora hela så målar jag för det mesta, jag måste skapa på något sätt, annars dör jag, kan inte leva utan färg. Sen om jag syr, målar, broderar spelar ingen roll, men jag trivs bäst med en pensel i handen, så jag målar och jag skriver, de är min passion, mitt elixir, sen gömmer jag allt i någon garderob. Min mamma har försökt få medgivande att ge ut mina skrifter och dikter och tankar men jag vägrar. De kan min dotter ta när jag dött och göra vad hon vill med typ, de är inte menat för andra, de är min terapi Jag gör också allt det där och det är också min terapi. Jag målar också en hel del men inte med pensel (även om jag har gjort det också) så gillar jag att målarpennor och helst av allt en svart penna. Kan fota några av det jag har gjort och lägga upp kanske. Jag älskar fjärilar.
Jag älskar poesi och skrev jättemycket under en tid men jag begravde allt med en kär familjemedlem som jag begravde för många år sen och har aldrig gett mig på att skriva något sen dess...