Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Jag har vaxat hela överkroppen på en vän. Jag var på väg att få stryk.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-02 18:01:29 följande:
    Det kan jag tänka mig. Män är mesar när det kommer till kritan.

Allt bra med dig? 
    Han har rätt grova hårstrån så jag förstår att det gjorde ont men han var på väg att tappa kontrollen.

Det är okej. Pappa tog hand om barnen så fick jag gå iväg en sväng annars hade jag blitt galen. Någon som vill hyra en 3åring?
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-02 18:02:21 följande:
    fick han en belöning?
    Förbjuden zon. Tyvärr....
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-02 18:06:56 följande:
    haha hade jag blivit vaxad hade jag velat ha en belöning.....
    Jag smörjde med Aloevera och så fick han en kram.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-02 18:13:26 följande:
    haha vad gulligt!
    Men det var synd om honom. Jag lagade också mat men det hade jag lovat sen innan att jag skulle. Han ringde igår och sa att han var sugen på en traditionell persisk maträtt och jag lovade laga det till honom under veckan och så blev det idag. Han skickade sms och sa att han har ätit halva och jag gjorde så mycket att en hel ugnsplatta var full och var lika stor som en barg i mitten. Han är verkligen en kossa.
  • I Blackrose I

Vad fan är med mig? Igår var jag sugen på brysselkål som jag gik och köpte och åt ett kilo av oh nu är jag sugen på kokta majs med salt????? Jag känner inte igen mig själv.

• I Blackrose I

Hej Baloou Solig

• I Blackrose I

min....

• I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-11-02 18:23:50 följande:
    Hallo Rosen

Är allt väl?  
    Det går. Höstlov och bägge barnen är hemma. Dom kommer inte alls överens.

Hur är det själv? Nykär?
  • I Blackrose I

Underbar gott. Jag har ätit så mycket idag.........
Svar på tråden Trash-tråden