• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 13:39:11 följande:

Haha japp...håller med om att det brutala draget var minimalt.

Vet vilken bild du menar. Tror det var jag som lade upp den? Dåligt minne.
    Oavsett - ja, där har vi brutalt...  

Det var inte jag iaf! Mm, brutalt är rätta ordet... Och sjukt upphetsande... (Måste skärpa mig, inte gå runt på jobbet och tänka syndiga tankar... Skäms)
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 13:35:41 följande:
    Det var nog litet det....

Nu kan jag ju inte länka från jobbet och jag tror kanske inte den bilden jag tänker på lämpar sig här iaf men det finns en bild som jag älskar (NG, Rose . ni har sett den) en fullt påklädd man (med ett inte så litet brutalt utseende) som hmm.. ja... håller i en tjejs bröst?  Där har vi brutalt!
    Fast med en sådan bild blir det ju helheten av bilden som skapar brutaliteten, just för att han är påklädd och håller i ett bröst och han håller det förmodligen på ett visst sätt också.

För min del är det själva formen på överläppen jag "övertolkar" och det är ju i sin tur bara min erfarenhet av en man med samma läpp form som gör att jag "ser" det

Hosta fram bilden nu jag är tusan så nyfiken
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • och
    Tusen tack. De var verkligen läsvärda. {#emotions_dlg.flower}

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 13:57:53 följande:
    Det var inte jag iaf! Mm, brutalt är rätta ordet... Och sjukt upphetsande... (Måste skärpa mig, inte gå runt på jobbet och tänka syndiga tankar... Skäms)
    Jodå tänka får man, de är handlingarna som avgör syndandet
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:55:35 följande:
    hahaha min mormor håller inte med dig. Hon brukar alltid säga till andra som säger sådär att om de vill ha tillbaka utedassen och sånt så varsågod, hon vill det inte

Alltså jag är en ganska glad och lätt människa, men jag brukar kalla mig själv för domedags profet just för att jag är så skeptisk och pessimistisk

Nä, okej jag kan hålla med din mormor om att utedassen kan vi skippa!

Glad och lätt och samtidigt skeptidkt och pessimistisk... Hmm... nara en dubbelnatur! .-D Skämt åsido, klart man måste vara lite glad och så ibland oxå. Att vara skeptisk är som sagt mer en grundinställning hos mig.
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:58:45 följande:
    Jodå tänka får man, de är handlingarna som avgör syndandet

Du har så rätt så... Här finns som tur är (?) ingen att utveckla tanke till handling med så jag slipper ta eventuella konsekvenser. Den här gången! 
  • och
    Ernst Hugo skrev 2011-08-28 13:24:19 följande:
    Vilken man men normal testosteronhalt vill inte ligga med henne?Förvånad

Hon har stora bröst väl, det räcker ju.

Nej, jag tyckte bara sättet att direkt associera till någon som du kunde tänka dig att ligga med var rolig. 

Frustrerad, Baloou?
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:00:12 följande:
    Nä, okej jag kan hålla med din mormor om att utedassen kan vi skippa!

Glad och lätt och samtidigt skeptidkt och pessimistisk... Hmm... nara en dubbelnatur! .-D Skämt åsido, klart man måste vara lite glad och så ibland oxå. Att vara skeptisk är som sagt mer en grundinställning hos mig.
    Jag är ambivalent som få
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:58:01 följande:
    Fast med en sådan bild blir det ju helheten av bilden som skapar brutaliteten, just för att han är påklädd och håller i ett bröst och han håller det förmodligen på ett visst sätt också.

För min del är det själva formen på överläppen jag "övertolkar" och det är ju i sin tur bara min erfarenhet av en man med samma läpp form som gör att jag "ser" det

Hosta fram bilden nu jag är tusan så nyfiken

Jag ser vad du beskriver i överläppen (och även lite i ögonen) och vem vet, kanske lurar det en riktig hårding bakom fasaden... Sånt där vet man aldrig har jag förstått.
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:04:54 följande:
    Jag är ambivalent som få

Borderline! (eftersom det är så populärt med diagnoser nuförtiden...)

(Nu känner jag ju inte alls dig men du verkar ha skinn på näsan och ha humor så jag vågar mig på att skämta om allvarliga saker)
Svar på tråden Trash-tråden