Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Ermenegildo skrev 2012-09-24 11:14:54 följande:
    Nu blir jag förvirrad. Ditt nick har förlett mig att tro att du är en man men nu visar det sig att du är en kvinna, eller möjligen en kastrerad katt.

Haha jag insåg efter jag skrev det att någon skulle tolka det så. "Enda av manligt kön förutom mig ..." . Däremot känner jag mig som en marskatt ibland dock okastrerad men med kastrationsångest möjligtvis.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-24 11:39:29 följande:
    Kanske det.
    Men jag skulle nog göra om listan, göra den lite mer...intressant.
    Det är få frågor på den listan vi såg, som jag skulle bry mig om även hos en potentiella sexpartners.
    Så, en Mariafierad lista helt enkelt. 

Skulle tro vi har lite olika kryssrutor på våra resp listor . Vad man skulle ta upp för frågor är betydligt intressantare än den andra tråden. Fast uppfyller man kraven kåt, öppensinnad och hämningslös så brukar flertalet av övriga punkter fall på plats av sig själv.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-24 12:02:02 följande:
    Absolut.
    Dock har jag lärt mig att just saker som "hämningslös" och "öppensinnad" ibland är galet relativa.

En sväljer satsen, medan nästa silar mannens kiss mellan tänderna innan det rinner ner över hennes bröst.
    Båda är "öppensinnade" och "hämningslösa".

Typ. 

Haha jo det är sant. Hmm får nog ha ett frågeformulär i flera nivåer. Inled med lite grundläggande krav och sen beroende på utgången av det ta upp de eh lite mer specifika önskemålen . En del saker är det väldigt få som jag skulle berätta det för.
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-09-24 12:32:52 följande:
    Nänä, försök inte. Jag tror du är en katt. Var det inte just du som började lovorda Sheba i en av matlagningstrådarna?

Mjau
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-09-24 12:36:27 följande:
    Jag börjar förstå varför jag aldrig får den utlovade bilden av PM.

Nej då.

Det var en gång en flicka
    som red uppå en katt
    och flickan hon var naken
    och glatt var hennes skratt
    Den svansen, den svansen
    den visste var den satt, satt, satt
    Den svansen, den svansen
    den visste var den satt
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-09-24 17:26:04 följande:
    haha med tanke på den förkylning jag har skulle det gå cirka 10 st string per minut....hoppas du har många storrumpade damer i string som kan ställa sig i kö utanför min dörr...det lär behövas

Du låter väldigt lidande. Det måste väl vara värre än PMS eller vad säger du NG ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-09-24 22:46:15 följande:
    Det var mycket gott. Blev torrt vitt till då risotton ackompanjerades av en gös.

Lyxig måndagsmiddag. hmm risotto det var evigheter sen man gjorde. Gott!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-25 14:14:33 följande:
    Eller hur?
    Och jag tar med mig mitt altare och min flaska Fonterutoli. 

Altare? Knäböja då och be en bön eller kanske bättre uttryckt, böna och be
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-25 17:59:39 följande:
    Hurså?
    Såg du mig?
    Eller anade du bara min ursköna doft? 

Har du en sån unik doft ?

Min personliga favoritdoft är god parfym i lagom mängd med en svag underton av kåtslyna.

På tal om lukt, är det fler än jag som tycker man luktar lite kön efter en rejäl sexstund oavsett hur intensivt man än duschat. Kanske bara inbillning eller att doften satt sig kvar i näsan. Känns iof angenämt. Lukta lite på fingrarna och påminnas om stunden som varit .
  • PrimitivMan

"Come and fuck me"  doften lät ju intressant . Fast parfymer är väldigt personligt. En parfym kan lukta oerhört sensuellt och härligt på en kvinna men kännas helt ointressant på någon annan.

Svar på tråden Trash-tråden