Trash-tråden
Säger hon som delar ut avsugningar till höger och vänster i utbyte mot lite svalka och massage

Är det bara jag som känne rmig lite uttråkad men känns det inte som FL (iaf snuskdelen) är lite på repeat mer än vanligt och rätt så tråkig. Det är typ kukstorlekstråd (#1299), Otrogna-skall-stenas (#1431), Jag-sög-bara-lite-på-hans-kuk-var-jag-otrogen (#597), lamt-troll-tråd (#2431), Min-man/fru/get-vill-inte-ha-sex (#1789), Alla-män-som-ser-porr-är-äckliga (#3581). Har jag missat något ämne? Var länge sen jag såg något som var intressant och tankvärt (eller ens runkbart).
Kanske skulle diskutera mitt favoritämne: "Sjöjungfru-dilemmat: Kvinnoöverkropp/fiskstjärt eller fisköverdel/kvinnounderkropp. Vad föredrar du?". Det är ytterst knivig fråga. Problematiken är kanske intressant även för manliga sjöjungfruar. (vad man nu kallar dem, sjömän?)
Jag upphör inte att förvånas (el eg inte) över hur sexuellt trista kvinnor det existerar. Normalt håller de en rätt låg profil på S&S men sen kommer det någon tråd som denna www.familjeliv.se/Forum-9-197/m56749158.html som fungerar som en honeytrap för dem. (på tal om avsugningar då)
Några axplock:
"Han har aldrig någonsin blivit avsugen så han vet inte om han gillar det eller inte. Jag minns inte riktigt, jag har för mig att jag sa i början av vårt förhållande att jag inte gillade oralsex eller om jag ens sa det, han förstod det nog rätt snabbt också. Jag vet inte hur du är funtad, men hur kan man önska något som ens partner inte vill göra?"
"Tycker du det är så konstigt att någon kan äcklas av din penis?"
"Bit kuken så kommer han inte vilja något mer. Om du vill vara mer diskret, skrapa med tänderna när du suger. Så svaret är MYCKET TÄNDER"
"Det är väl stor skillnad att kyssas och ta snoppen i mun.Man kissar väl inte med tungan heller? Varför skulle oralsex vara en stor del av sexet?"
Min gissning är att en del av dessa någon gång i framtiden kommer skriva ett upprört inlägg under otrohet "Min man var otrogen och jag kan inte förstå varför vi som hade det så bra. Jag ställde ju upp på missionären minst varannan månad"
Om jag får säga det själv är jag en helt fantastisk man. Inte nog med att jag är bra i sängen och har en kvalitetskuk, dessutom så lagar jag god mat och tom bakar. Håller just på laga en god köttgryta samt har gjort en dubbelsats (fel ordval i den här tråden kanske) rågbullar.
Alla kvinnor borde kasta sina trosor över mig och böna på sina bara knän att jag skall ta dem. Varje kvinnas drömman (mardröm för en del?) helt klart.
Fan vad bra jag är, mitt enda fel är att jag är ödmjuk på gränsen till självutplåning. ![]()