Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Fast dock skall jag ha lite danskt tema ikväll. Skall göra smörrbröd, bla Dyrlaegens natmad. Och dricka Aaalborg Jubileum. Trots allt finns det en del som danskarna gör rätt.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-09-30 17:53:16 följande:
    ok nu skall jag visa att jag kan plocka fram en stor och snygg rumpa på nolltid. den kommer du att gilla BJ tänk dig du och hela staden där du lever som blir krossad under denna stora ASS

Känns som man kan hitta en ny porrkategori  "Women who masturbate with skyscrapes"
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-01 18:48:20 följande:
    Märkligt vad många män som verkar ha sett den typen av film. Kvinnan med stora brillor alltså. Städskåpsdetaljen är dock ny.
    Själv har jag ju precis drabbats av glasögonbehov så nu kan jag väl också testa det där. Bolle med briller alltså.  

Kvinnor med glasögon i porrfilm är väl rätt förekommande. Speciellt sekretarstuket. Men fan vet om varken glasögonsprut och avsugningar i städskåp direkt är några standardscener.

Personligen undrar jag hur handlingen gick till för att få till en städskåpscen. Skulle mannen hämta dammsugaren och hittade en sugande dam istället? Eller gick kvinnan till städskåpet och fann en man med gigantisk ståkuk. "oops. Här behövs det minsann sugas av". Givetvis är den första reaktionen när man hittar en främmande person i städskrubben är att ha sex.

Sen vill jag gärna veta om det var typ uggleglasögon eller kattglasögon. Hmm funderar på vilket som känns stilistiskt bäst grepp att använda. Uggle-glasögon ger bättre sprutyta men kattglasögon känns lite mer kinky av någon anledning.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-01 19:33:58 följande:
    "Porr sett med nya ögon. Glasögon; framtidens bröstförstoring?"
    Så, nu har den en akademisk formulering. 
    Behöver du ha någon hjälp att studera fenomenet inför doktorsavhandlingen så kan jag hjälpa till lite med glasögonsprutsdelen. Jag är väldigt hjälpsam av mig och är alltid intresserad av att föra fram intressant och givande forskning.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-01 20:13:02 följande:
    Hmmmm... Om jag får rösta så blir det ugglebrillorna. Det känns mer som oskyldig flicka blir nerkinkad. Me like!

Är det mer oskyldigt med ugglebrillor? Ja kanske. Skall vara riktiga coca-bottnar då i så fall. Hmm ja. Och så har glasögonen glidit ned på näsan och efter sprutet så för hon upp dem på nytt och säg "Tack farbror" innan hon går iväg. Med satsen rinnande ned från glasögonen ner längs kinderna.

Ser scenen framför mig . Hmm tror vi har en winner här.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-01 20:44:49 följande:
    Hmm minns jag rätt så gömde de sig där, gubbens fru bakade på dörren på utsidan och undrade vad han höll på mig...hon sög och han sa att han var på toa...jag minns mkt väl det hela var lite barock.....

Han säger han är på toa men är inne i städskrubben för en avsugning!!!? En smula krystat. Men porrfilmer är inte direkt kända för sitt välskrivna manus.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-01 21:49:16 följande:
    Du är så artig. Men nu passar ju inte mina nya brillor till något av teman. Men vi kanske skulle kunna skapa nåt nytt?

Dina brillor passar varken "oskyldig flicka" (fast där tror jag det inte bara är glasögonens fel) eller "snipig sekretare blir satt på plats" temat? Hmm det går nog säkert att komma på något lämpligt. Fast jag är lite fast i olika teman kring "used and abused". Det går alltid att komma in på det spåret dock.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-01 22:12:13 följande:
    Den bossiga affärskvinnan då? 
    Jag kan offra mig på att testa olika manusidéer. 

Ja det är ett mycket bra tema. En pryd bossig affärskvinna med en massa kinky tankar som hon försöker dölja men blir tvingad att avslöja och genomföra. Har många manusuppslag kring just det temat.
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-10-01 22:52:44 följande:
    Visst, och så kommer Lasse Kronér in och sjunger lite i mitten.

Alltså vem som helst utom Lasse Kronér. Tom Ranelid hade varit bättre
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-01 22:57:53 följande:
    Nej.

PM är skåning. Lasse Kronér är alldels för städad för honom. Förresten tycker jag temat borde vara medelålders panelhöna som så gärna vill men bara får se på medan filmens stora stjäna, dvs jag, blir tagen på konferensbordet av en väldigt välutrustad och snygg man. 

Det känns som ditt intresse inte alls ligger på det konstnärliga planet utan bara är ett sätt att få bli påsatt av välutrustade män.
Svar på tråden Trash-tråden