Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:26:22 följande:
    Nu tänkte jag gå å skita, ska jag ta med mobilen ???

Det kanske finns en app så du kan föra statistik hur ofta du skiter, konsistens och mängd? Sen kanske man kan ladda upp informationen till en site där man kan jämföra med andra. Tävla om vem som skiter mest.

Tror jag måste göra en sån app. Fast först måste jag göra appen "MILF-hunter" (ni har väl sett Karatefylla?)  
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 08:28:41 följande:
    Förresten har jag alltid stått emot sociala medier. 
    Facebook, Twitter, allt sådant skit.

Men en väninna har pratat om Instagram ett tag nu och igår föll jag för frestelsen.
    Kommer däremot inte publicera kissbilder. 

Jag har inte ens ett FB konto. Vilket är lite märkligt eftersom jag använt online forum av olika slag i mer än 20 år. Men FB stuket har inte tilltalat mig av någon anledning. Det här med "se hur många  FB vänner jag har, är jag inte omtyckt?" stuket som inte riktigt tilltalat mig. Men borde eg göra dte för att få kontakt med gamla vänner som jag tappat kontakten med.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:58:01 följande:
    Hujedamej...repet nästa, den saken är klar. Fan va kvinnorna skulle sakna mig....

Haha ja typ. Som tur är vill inte mina kollegor dela rum med mig i vilket fall som helst. Har fått ett något oförtjänt rykte om att snarka. Lite låter jag när jag druckit sprit iof.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 09:10:30 följande:
    Jag sover bara naken med sällskap. Helt enkelt för att jag är livrädd för...saker.
    Inbrottstjuvar främst. Jag är galet mörkrädd och ligger och lyssnar på ljud till förbannelse.
    Varken min dotter eller katt kan rädda mig så de enda gångerna jag sover riktigt tungt, är med en man.
    Då kan jag också sova naken eftersom OM någon bryter sig in, kan han försvara mig och jag slipper hoppa ut ur sängen naken och kåta upp inkräktaren.
    Independant woman liksom.

Hmm...
    Delar du ofta säng med manliga kollegor? 

Tror du ett nattlinne skall skydda dig? Det hade säkert gett dig en klar fördel mot inkräktaren om du hoppar ur sängen naken. Tillräckligt länge för att hinna placera en fot på ett lämpligt ställe. Men det är klart, man kan känna sig mer utsatt som naken.

Själv är jag inte så förtjust i nakenhet utanför ett sexuellt sammanhang. Springa omkring näck är inte riktigt min stil. Ja sover alltid påklädd om jag inte haft sex innan (eller skall ha). Känner mig eh naken . Personligen tycker jag det inte finns något mer löjeväckande än en naken man med slak kuk. Därför vill jag helst bara vara naken när den inte är slak (eller om det är en kort övergående fas).

Nej jag delar inte säng ofta med kollegor. Händer ibland på kick-off och liknande typ man delar stuga.
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-05 09:13:21 följande:
    Jag sa faktiskt "God morgon" :< 

Ni är inte mina idoler längre! Jag gör slut! 

God morgon!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 09:15:34 följande:
    Ja Facebook är inte kul alls.

Jag hade ett konto där "i början", men fann det totalt...intetsägande.
    Kände mig spionerad på och fick en massa vänförfrågningar från folk jag inte alls ville vara vän med, men som "alla andra" i kretsen ville vara vän med och vips finns där ett drama.
    Sedan störde mig folks statusar väldigt mycket.

Jag förstod inte poängen helt enkelt.

Nej jag känner det lite så med. Jag vill kanske inte vara vän med tex alla kollegor och liknande och att tacka nej till en vän förfrågan känns lite som ett "fuck you".

För den delen tror jag att i framtiden (och det har redan börjat) kommer man bli betydligt mer privat på internet än vad man är nu. Man kommer att skaka på huvudet och undra vad folk pysslade med när de berättade allt på FB och i bloggar. Typ "Vad tänkte de på? Hur naiva var man?". På FB är man väl lite mer medveten om att man inte är så anonym men i bloggar är det många som tror att de är mer anonyma än vad de är.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 19:30:20 följande:
    Hmm.

Va? 

Haha du kanske tänker på en annan sorts "Taurus" än en pistol kanske.
  • PrimitivMan

Eftersom det finns så många intelligenta och belästa människor i den här tråden:

Vem skrev något i stil med:

"Livet är vackrast sett genom en dimma"

Har för mig att det är en italiensk poet som skrivit det.

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-10-05 20:20:57 följande:
    PM: jag har för mig att sist jag hörde den där strofen var det en av a-lagarna nere på torget som satt å skrålade?

haha, men dte är just i det sammanhanget det uttalades. Dvs att livet är vacker när man är berusad. Som jag är just nu (en smula)
Svar på tråden Trash-tråden