Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 09:10:30 följande:
Jag sover bara naken med sällskap. Helt enkelt för att jag är livrädd för...saker.
Inbrottstjuvar främst. Jag är galet mörkrädd och ligger och lyssnar på ljud till förbannelse.
Varken min dotter eller katt kan rädda mig så de enda gångerna jag sover riktigt tungt, är med en man.
Då kan jag också sova naken eftersom OM någon bryter sig in, kan han försvara mig och jag slipper hoppa ut ur sängen naken och kåta upp inkräktaren.
Independant woman liksom.
Hmm...
Delar du ofta säng med manliga kollegor?
Tror du ett nattlinne skall skydda dig? Det hade säkert gett dig en klar fördel mot inkräktaren om du hoppar ur sängen naken. Tillräckligt länge för att hinna placera en fot på ett lämpligt ställe. Men det är klart, man kan känna sig mer utsatt som naken.
Själv är jag inte så förtjust i nakenhet utanför ett sexuellt sammanhang. Springa omkring näck är inte riktigt min stil. Ja sover alltid påklädd om jag inte haft sex innan (eller skall ha). Känner mig eh naken

. Personligen tycker jag det inte finns något mer löjeväckande än en naken man med slak kuk. Därför vill jag helst bara vara naken när den inte är slak (eller om det är en kort övergående fas).
Nej jag delar inte säng ofta med kollegor. Händer ibland på kick-off och liknande typ man delar stuga.