Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Jag vill skriva till en tjej som går i min klassGlad, men jag vet inte vad jag ska skriva för något.Skäms Vad ska jag skriva till henne?

• lille Birger
    och skrev 2012-01-15 02:03:25 följande:
    Jag är kåt, vill du knulla?

Jag har ett bra track record när det gäller det uttrycket i alla fall.
    Hmm, du är nog modigare än mig. Har du något annat alternativ för mig som är lite mer blyg av mig? Skäms
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-15 12:44:54 följande:
    Skriv: Hej du är söt, jag vill bjuda dig på glass
    Hade du uppskattat att någon skrev så till dig?
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-01-15 15:15:42 följande:
    Jag kan inte ejakulera för sjutton. Jag är kvinna!

Det får männen stå för.
    Men du kan bli kladdig mellan benen? Obestämd
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 13:37:40 följande:
    Det hade inte jag, jag hade uppskattat om någon (KVINNA) hade skrivit : Hej, jag sväljer och tar den i tvåan. Får jag bjuda dig på en glass ???
    Om hon ska ställa upp på det där får du nog räkna med att vara den som bjuder på glass.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 15:02:53 följande:
    Bra förslag där, Yoyna. Mycket bra.

Vad säger du, Birger !!!  Nu har du tamejfan fått tips så det förslår..... 
    Ja, det blev en hel del tips. Jag tror Mrs Assault vinner, för hennes var mest propert. Solig

I morgon är det en ny dag också. Drömmer
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-15 01:37:41 följande:
    Jag vill skriva till en tjej som går i min klassGlad, men jag vet inte vad jag ska skriva för något.Skäms Vad ska jag skriva till henne?
    Agri och Ayrand får gärna också komma med tips.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 17:27:36 följande:
    Jag är sur för att du dissade mitt förslag.

Aynrand:KyssNalle 
    Jag kanske kan skriva ditt förslag senare, när vi har känt varandra i några år?  Solig
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 18:28:42 följande:
    Men Birger, man måste ju provköra bilen innan man köper den?
    Okej, är det verkligen så det går till, att man säger/skriver saker rätt ut? Är det inte bättre att man som Yoyna skrev bjuder på te med honing först innan man frågar en sån sak?
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 18:57:52 följande:
    Du verkar inte tycka att jag är trovärdig?
    Hade du accepterat erbjudandet och dragit ned leopardtrosorna bara sådär, om någon kläckte ur sig den där frågan? Hade du inte tyckt att det var fräckt?

Tjejen som jag vill skriva till är ingen slampa. Det vet jag visserligen inte med säkerhet, men hon verkar vara ganska proper.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-15 19:17:01 följande:
    BJ, håll dig till te med honing på nått litet mysigt café! lita inte på kvinnorna i den här tråden, de är nog inte representativa för den målgrupp du siktat in dig på raring!
    Jag hade annars tänkt bjuda in henne till min koja som jag har byggt i trädgården. Problemet är att hennes klänning kan bli smutsig eller fastna i grenarna på träden som kojan är belägen intill.
Svar på tråden Trash-tråden