Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-01-12 19:06:53 följande:
    BJ, mina bekanta vet redan att jag bara vill ha hårda paket. Tack ändå.
    För mig är det tvärtom, när jag fyller år öppnar jag alltid de mjuka paketen först. Nalle
    Yoyna skrev 2012-01-12 19:06:53 följande:
    Men du, du skulle gått in på typ Lindex eller KappAhl, de har såna har jag sett? Rosaglittriga ville min dotter ha men jag ignorerade hennes önskan...
    Det var väl inge schysst?     Kan hon inte få dem om hon typ är duktig och hjälper dig med disken den kommande veckan?
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 19:33:06 följande:
    Jag har andra klubbar du kan gå med i. Fråga Annlie vet jag. Finns mycket intressant å välja emellan. Väldigt mycket....
    Har någon av klubbarna ett distinkt samband mer stora rumpor?
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-12 19:38:23 följande:
    Har någon av klubbarna ett distinkt samband mer stora rumpor?
    Med ska det ju stå!  dumma mig Skäms
    Yoyna skrev 2012-01-12 19:29:15 följande:
    BJ, du kanske bara får mjuka paket? Stickade strumpor och så?
    Nej, det var inte snällt. Men jag är inte en direkt snäll mamma och min gräns för vad som är ok att visa sig ute i går långt innan rosaglittriga öronmuffar.
    En annan sak som du bör undvika att klä ditt barn i är högklackade gummistövlar. Man vet aldrig hur de andra barnen kommer reagera när hon dyker upp på dagis med sånna. Vissa kan bli avundsjuka och tycka att hon är snobbig.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-12 22:05:42 följande:
    Kjol och stay ups, snygga byxor eller jeans.

Sånna finbyxor.
  • lille Birger

Frågan är om inte lille birger skulle behöva lite smaskig mjölk. Kan vara gott att ta med till skolan och dricka på rasten. Även bjuda fröken.

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-12 22:38:15 följande:
    Den är jättenyttig för små killar!!
    Ja, fast smakar den gott?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-12 22:42:45 följande:
    Kan vi prova att anmäla ett där han säger att han inte är kåt? För då ljuger han garanterat och det är väl inte ok enligt forumreglerna?
    Skrattande
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:13:39 följande:
    Nää, det vore en fullbordad lögn och påstå något sådant. Samband....ja. Distinkt ??? nej. 

Men jag föreslår att du på stående fot upprättar en. Och får jag säga : Du, Birger, torde bli en självskriven kandidat till ordförandeposten i nämnda klubb. Självskriven så inåt helvete. Faktiskt.

Och sen vill jag uppmärksamma dig på, Birger, att jag rättat till ditt pinsamma misstag så ingen skall behöva se hur jävligt du ställde till det tidigare. 
    Ååh, tack!

Hygglo {#emotions_dlg.flower}
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:32:18 följande:
    Birgers arsle är nog det sista du skulle hitta Antons fladdrande tunga i........
    Jasså?

Efter att ha sett den här läckra bilden tycker du nog annorlunda:

• lille Birger

Jag som tyckte jag slog på stort i uppladdandet av min senaste bild, men Anton blev tydligen inte ett dugg imponerad. Rynkar på näsan

Svar på tråden Trash-tråden