Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2012-01-15 20:39:26 följande:
    Helt klart det största problemet i sammanhanget, ja.

Du skulle kanske kunna tejpa ihop en skyddsklädsel av svarta sopsäckar som du kan be henne ta på innan? 
    Ja, det kanske vore bra. Men på samma gång skulle det inte vara helt fel om hennes klänning råkade fastna i en gren och åka upp en bit över midjan.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 18:42:42 följande:
    Nu får du fan skärpa till dig, Birger. Allvarligt. Här sliter vi arslet av oss för att du skall få ihop ett riktigt vackert brev....och så väljer du det mesigaste som överhuvudtaget går att uppbringa på ett forum bestående till 97 % av kvinnor.

Birger !!!!  Snart får vi lov och ta ett snack man till.............man, eller nåt. Såhär kan det inte fortsätta. Tänk på Marias rykte. Det är iaf hon som har startat tråden. Stackarn. Förstår du nu vad du håller på å ställer till det ??? BIRGER !!!!!
    Eftersom NG inte ens kom med något förslag får hon skylla sig själv. Dessutom har jag skräpat ned så mycket i den här tråden med alla rumpbilderna.

Sådär, nu är ordningen återställd!

Den där handen skulle kunna tillhöra Ayrand.
  • lille Birger

Tänk att alla problem i världen kan lösas av en bild på en fyllig rumpa!

och skrev 2012-01-15 20:47:52 följande:
    Men tänk om hon blir arg och bryter av grenen och slår dig i huvudet med den?

Du borde kanske tillverka en lämplig hatt av sopsäckar och frigolit som du kan ha på dig med?  
    Det gör hon inte, hon är inte sån som person.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 20:47:52 följande:
    Men tänk om hon blir arg och bryter av grenen och slår dig i huvudet med den?

Du borde kanske tillverka en lämplig hatt av sopsäckar och frigolit som du kan ha på dig med?  
    Du gillar sopsäckar, du.
    Agridulce skrev 2012-01-15 22:37:48 följande:
    Jag har ju kommit med förslag men det brydde du dig inte om. Gråter
    Jo, jag läste det noggrannt. Tyckte ditt förslag, i relation till de övriga, var hmm...  "medeldepraverat".
    Kattdamen skrev 2012-01-15 22:33:58 följande:
    Jag funderade på att lägga upp en bild på min egen rumpa. Men så vart det inte så.
    Rynkar på näsan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-15 22:45:40 följande:
    Vadå?
    Vad har jag missat? 
    Han tyckte att jag var för anständig och därmed gick emot trådens tema, så därför publicerade jag en bild på en mamma som passar på att sola sig lite, när hennes styvson plötsligt kommer och nyper henne i baken för att få hennes uppmärksamhet, så att han kan berätta att han är hungrig.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-15 23:39:44 följande:
    Och sugen på en skinksmörgås?
    Ja, det ser ut så. Tycker personligen att han borde ta något från kylen istället.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-15 23:46:20 följande:
    Nej, ostsmörgås. Inga döda djur, tack.

Och om någon undrar (tex Anton Hjärta ) så ligger jag på magen i sängen, alldeles naken, och skulle gärna ha haft en hand (tex Antons Hjärta ) på samma ställe som tjejen på bilden hade. 
    Ååh, vad mysigt det låter att krypa ned i sängen, under snuttefilten.Drömmer

Går dina lår också ihop på samma sätt som hennes, när du ligger på mage? Alltså så det blir en liten glipa där uppe.
  • lille Birger

Vad mysigt det skulle vara att krypa in i den där glipan.Drömmer Skulle kännas tryggt och säkert.Baby

• lille Birger

Birger blir jätterädd av att läsa vissa saker!

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-01-16 11:38:49 följande:
    det tror jag inte..............................en ok nu tröstar jag dig med en rumpa

Hon är ju helt naken. Drömmer
Svar på tråden Trash-tråden