Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-05-08 14:20:09 följande:
    Anton: Jag vet inte är lönt att skärpa till sig? Det är så sällan jag själv behöver svara på en sådan fråga..

Agri: iiihhh!!! Nu blev jag lite rädd istället!!!
    Nu är jag inte riktigt med här, det må jag erkänna.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-08 14:28:10 följande:
    När som helst egentligen Anton  Solig  och din kärlek är naturligtvis besvarad.

Men eftersom jag har en teori om att man kommer spendera ett par timmar synnerligen otillgänglig för omvärlden i ditt sällskap så skulle vi väl kunna ta det en helg? Mina kunder skulle tycka att det ser lite märkligt ut om jag har med mig en så manlig accesoar som du med mig på mötena.

I synnerhet om han står med ett avhugget huvud i handen.
    Jag förstår inte hur det skulle vara ett problem. Inget av att, faktiskt.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 14:36:54 följande:
    Anton: Jag menar att det ofta är jag som får skärpa mig. Inte motivera andra att göra det. Förutom i Agris sällskap. Ibland måste jag motivera och också för ordningens skull. NG motiverar sig själv så bra utan min hjälp.

Hmm, jaha, men du behöver inte motivera mig, bara säga rent ut att du vill knulla !!!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 14:55:22 följande:
    Fast det skulle jag aldrig säga Anton. Det är mot min natur...
    Det går å fixa med lämpliga droger. Lovar.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-08 15:08:19 följande:
    Du har så rätt så Anton. Som vanligt. Hjärta
    HjärtaJag vet, ÄLSKLING.Hjärta
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 15:08:27 följande:
    Anton: menar du att jag ska droga dig nu oxå??? Så att du hör vad du vill höra?

Och förlåt?
    Nä, det menar jag verkligen inte. Tycker du jag verkar i behov av droger ???
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 15:08:54 följande:
    Intressant länk föresten och!
    Menar du parkeringshuset ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-08 15:32:47 följande:
    Eller hur.

Jag ska skicka den vidare till en del personer tänkte jag.  
    Jag har en länk med värdens längsta "confirmed Sniperkill"

Intresserad ???

Den är bra. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-08 16:03:27 följande:
    DödDödDöd
    Skall du svara nån gång. Fan va trög du är....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-08 16:06:06 följande:
    Särskilt när det är Anton som gör det.
    Aaaah.....
Svar på tråden Trash-tråden