Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

I Rose I skrev 2012-05-07 22:45:51 följande:
    Du får se när vi ses. Glad

Ja, näsoperationer är otrolig vanlig i Iran. Det är liksom någonting ALLA gör förutom jag då. Börjar känna mig som utomjording när jag träffar folk här. ALLA har opererat.  Har aldrig haft komplex för min näsa men mina bröst har alltid gett mig ångest. Vill ha större. En stor C-kupa. Har 75 B nu. Nej, bara större. Dom är fasta och på sin plats men vill ha något större.   
    Men snälla Rose, det spelar absolut noll betydelse, 75 B är perfekt, tro mig, du vet att jag alltid säger som det är.

Du duger som du är, och det är fan inget jag säger bara för att vara snäll......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:46:47 följande:
    Det är du som har snott Och från mig. Dumma karln. Hon var min.
    Hon fann mig oemotståndlig. Inget jag kan hjälpa....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:52:54 följande:
    Tror jag säkert. Jag var först men du nobbade mig.
    Det har jag inget minne av.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:52:08 följande:
    Jag vet. Ingen har klagat och min mamma fick fnatt. Bokstavligt talat och skrek öronen av mig bakom luren. hon bara "Du har för mycket fritid" hehe.

Tack älskling. Hjärta 
    Nåt sånt kanske ???

Yep, Toes Are Still There GIF - Yep, Toes Are Still There
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-05-07 23:11:04 följande:
    Hehe, nejdå. dom ska vara fasta och sitta där dom ska. Man får inte lägga in bröstbilder här på FL men sök på Ckupa på google så får du se vad jag vill ha.
    Mmm, jag växlar mellan B och C, alltså bilder då, och Rose, jag ser fan knappt nån skillnad.....

Lägg slantarna på en Audi R8 istället. 
  • Anton Chigurh

Jag måste, hur trevligt det än är, avsluta för kvällen. Skall se, iaf början, på La Haine, så vi hörs i morgon.

Puss och sov gott.  

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 08:29:44 följande:
    Men du kan ju inte hacka sönder filmen
    Tittade bara på förtexterna, dom varar ju för helvete 50 minuter, å så gjorde jag litta bakgrundsgrävande, vis av erfarenhet som jag är, och, MARIA, precis som jag misstänkte har den viss verklighetsförankring. Inte till 100 %, men inspirerad av verkliga händelser.

Skall titta i ett svep, kanske i kväll, men jag lovar å inte hacka itu den, oavsett när jag ser den.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-05-07 23:33:21 följande:
    Sova? Nu? Eeee.

Jaja, ha det gott. Puss på kinden. Kyss 
    Puss på kinden ???

VA FAN...........

Jag som vill knulla dig. 
Svar på tråden Trash-tråden