Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-05-08 08:55:24 följande:
    Du är en sann romantiker Anton. 
    Jag vet, PM.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 09:03:03 följande:
    Anton, PM: Ni kan komma hit å ge mig lite romantik?
    Vad, exakt, är din definition av romantik, min käre Yoyna ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 09:06:47 följande:
    Kära om jag får be Anton.
    Jaja, svara på frågeställningen istället, käre Yoyna.....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 09:13:47 följande:
    Nej. Kära Anton.
    Menar du att jag förväntas lägga ut pengar på en resa till dig utan att veta säkert att jag får knulla ???

Vet inte om jag vågar chansa här. Verkar tämligen riskabelt. Min käre Yoyna.... 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-08 09:30:18 följande:
    Men det är ju romantik . Ett stadigt grepp om håret och sen släpa in dig till sängen. Det är en verkligt romantisk afton, eller hur? Min avatar avslöjar min romantiska läggning.
    Mmm, precis, tror vår käre Yoyna har massuppfittat nåt här.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-08 09:30:39 följande:
    Det glädjer mig Anton!
    Det är en ganska kul film också.
    Vad jag tycker mycket om med den, är att trots att den är ganska gammal (mina mått mätt) så är den väldigt relevant.
    Det finns en scen. När de sitter sysslolösa i förorten och någon liten kille snackar om något han sett på TV. Hela den scenen är fenomenal! Allt lyser igenom.

Fnns väldigt många roliga, verklighetstrogna och totalt knäppa scener.

Att huvudpersonerna är en vit judisk kille, en arab och en svart afrikan, är grädden på moset.

Men den måste ses i ett svep. Annars missar du hur den knyts ihop i slutet och DET är helt brilliant. Jag blir alldeles extatisk bara jag tänker på det.        
    Hypa nu inte den för mycket, min kära Maria, vill inte ha för stora förväntningar, vi har ju inte riktigt samma preferenser vad som är bra film och vad som inte är bra. Håhå....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 10:53:18 följande:
    NG: du menar när jag spårade ur lite? men jo, det var nära romantik...

PM: det kan vara så att jag uppskattar din tanke. Utveckla gärna.

Anton: du är bara otrevlig så du kommer aldrig få låna min nya Valtra.

BJ: men om du lyfter upp nallen??
    Nädå, min käre Yoyna, jag är inte alls otrevlig, tvärtom, jag sparar dig bara en helvetes massa skitprat genom att vara rak och korrekt från början.

Är det förresten fyrhjulsdrift och helsynkad, kopplingsfri fram och backtransmission, givetvis med sk 12+12 växellåda ???

....och hur många hästkrafter är det i underverket ??? 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-08 13:25:26 följande:
    Men du är ju inte korrekt Anton!!!!

Jag kan tyvärr inte svara på alla de där frågorna men kan tänka mig att den är fyrhjulsdriven eftersom vi har den i skogen.
    Jodå, det kan du ge dig fan på att jag är. Förresten går det att köra utan fyrhjulsdrift i skogen också. 

Och Yoyna !!!   Nu vill jag ha lite rediga fakta om traktorhelvetet. Om det är lönt å skärpa till sig. Så att säga.....
  • Anton Chigurh

Visst är jag korrekt, Agri ???

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-08 14:13:15 följande:
    Tveklöst å underbara  Anton!!! {#emotions_dlg.flower}
    För mig är du nästan på gränsen till för romantisk. Jag tycker du har sålt in dig mer än tillräckligt. Det är nästan så jag skulle kunna bjuda in dig till mig i stället när Yoyna nu är så kinkig.
    Jag älskar dig, Agri, tveklöst.  Hjärta

Annelie får faktiskt ursäkta mig här, vilket jag vet att hon gör eftersom hon FLÖRTAR SÅ FÖRBANNAT MED ALLT OCH ALLA.

Så........när passar det, min kära Agri ???

Svar på tråden Trash-tråden