Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault
    och skrev 2012-01-20 19:16:49 följande:
    Jag funderar på att byta.
    Du kanske borde ta chansen nu! Jag kan iaf inte, skulle känna mig helt sjuk om jag hette nåt annat.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2012-01-21 18:16:07 följande:
    Pratade med lillasyster som berättade hur det ligger till i Sverige. Det blir snart bra för er del också. Bara några månader kvar till sommar så får du andas ut.

Vi flyttade till eget boende för nån dag sen. Hela huset ser ut som tredje världskriget. Kartonger överallt. Vi ska iväg och köpa några saker idag som sängar, garderober, bord, soffa och en hel jävla massa andra saker men visst, du är så välkommen sen när allt är fixad här. Hjärta  
    Åååååååh jag är så jävla avundsjuk. Tänk på det när du har hemlängtan att jag sitter här alldeles GRÖN av avund! Haha

Vi kommer också och hälsar på!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-21 21:45:31 följande:
    Jag minns dig.
    Brukade inte du hänga i lite mer seriösa trådar? 
    Look who's talking.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-01-22 13:15:47 följande:
    Jag är föresten Birger Jarl, bara så ni vet. Nalle Passade på att byta användarnamn till lille Birger eftersom jag tycker det ser gulligare ut.
    hej lille birger!
  • MrsAssault

Titta nu i mitt galleri!!! Jag har världens suraste bebis!   (tänkte bara ge lite kontrast till den sexosande stämningen som alltid råder härinne)

• MrsAssault

Inatt vaknade J och var gnällig så jag matade och sen försökte jag massera och fixa för jag trodde han hade ont i magen.. sen efter typ 2 timmar kände jag att han var lite blöt runt rumparean så jag bytte blöja och såg att han hade bajsat och kissat ASMKT och det var därför han var ledsen. Och dumma jag tänkte inte ens på att byta.. Jag är fan sämst.

• MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-01-25 14:52:28 följande:
    Skäms på dig. Nu kommer han behöva åratal av terapi i framtiden för att komma över detta .

Fast jag kanske inte skall skämta om sånt med en nybliven mamma. Nu brukar ha massor av ångest ndå för att göra "rätt" (om inte du har dte så läs lite på FL om allt som man SKALL göra/vara)
    Haha ja jag har ångest hela tiden STACKARS BAAARN fast han verkar glad och så oftast så jag kanske duger ändå. När jag kommer ihåg att byta blöja iaf
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-25 15:00:20 följande:
    Tycker han är väldans söt och gullig. Den lille Anton !!!!

Vadå sexosande  förresten, tycker det pratas smink och sånt mög till 99, 37 %. Totalt ointressant. Såvida, det inte handlar om mitt recept. Men det gör det ytterst sällan.
    Aha inte vet jag, jag bara tog för givet att det var snusk som pratades. Har aldrig tid att läsa bakåt vad ni snackar om egentligen haha
Svar på tråden Trash-tråden