Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-02-29 21:50:17 följande:
    Du kanske kan hitta på något som han tycker är roligt, inte för att det hjälper mot snuvan, men det kanske får honom att tänka på något annat. Baby
    Jaaaa jag försöker vara rolig men det är inte så lätt när man själv är sjuk nu leker han med en färgglad boll som han tycker om, det verkar gå bra Solig
  • MrsAssault

Jason har öroninflammation så nu bökar jag i honom penicillin. Inte det lättaste.. varför kan man inte få såna man stoppar i rumpan?? Så jag slipper oroa mig att han ska kräkas upp allt..

• MrsAssault

Alltså man skulle kunna tro att jag snuskpratar precis som ni, vill stoppa saker i rumpan och sprutar ner ansikten..

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-03-01 20:08:56 följande:
    Mrs, hjälpte inte min fantasi dig alls?
    Haha nä. Alltså jag har inte ens onanerat sen J föddes. Nu har det nästan blivit till en grej att jag ska "hålla på mig" tills M kommer hem
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-02 15:18:04 följande:
    Tack för den informationen . Du är mest kinky i den här tråden tror jag. Och det är en bedrift.

Jag bajsade innan idag. Det var jätteskönt. Visst är det skönt att knulla men har du någon gång varit rejält skitnödig? Då är det bättre än sex. Fast nysa är skönt det med.

Nysa är det skönaste som finns! Och något jag upptäckt sen J föddes, att amma när brösten är riktigt riktigt stinna hahaha JÄVLAR vad gött det är. Men det vet ju kanske inte du så mkt om
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-03-02 15:36:10 följande:
    Nej kan inte direkt säga jag har någon erfarenhet av att ha mjölkstinna bröst .

Däremot gillar jag att känna och se på bröst. Men det är kanske inte samma sak.
    Du missar värsta grejen!!! Galet skönt!
Svar på tråden Trash-tråden