Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Alltså min rumpa har rasat ihop totalt efter graviditeten!!!!!!!!!!!!!!!! Den är helt PLATT!!!!! FörvånadFörvånadFörvånad

Hur fixar man det? Har aldrig haft problemet förut, min rumpa har alltid varit juicy förut  Gråter

• MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-26 16:28:42 följande:
    Ostbågar?
    Men det känns som det är själva formen som rasat, har liksom alltid haft rumpa förut oavsett om jag varit smal eller tjock. Om jag börjar vräka i mig fett så kommer jag nog bara bli en tjockis med platt rumpa
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-01-27 18:56:25 följande:
    Vad bra Glad   Jag är ju så liten att jag inte förstår bättre. Obestämd
    Hjärta
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 19:50:43 följande:
    Go kväll, Mrs, hoppas att dagen varit underbar och att kvällen blir ännu bättre.{#emotions_dlg.flower}
    Dagen har varit bra! Lill-Anton har varit vaken sen imorse, somnade för en timme sen så jag tror han kommer sova inatt vilket betyder att jag får sova också!

Och så är det fredag vilket betyder att jag sätter på lite musik och lägger plutten i sjalen och så dansar vi tills han somnar!
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 19:57:31 följande:
    Du har ett bra liv, Mrs, jag är glad för din skull. Riktigt glad. Solig
    Japp! Det enda som fattas är min man, men han kommer hem snart! Sen är mitt liv perfekt Solig
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-02-01 18:35:13 följande:
    Han kanske vill hålla dig borta härifrån för att du inte ska bli depraverad.
    Förmodligen
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-02-02 00:05:33 följande:
    På Fredag ska det bli tretton minusgrader, enligt internet. Tyst
    Fyfaaaan, men det är typ nästan så kallt nu redan.. jag är döförkyld och livrädd att jag ska smitta plutten.
Svar på tråden Trash-tråden