Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-02 11:30:18 följande:
    Här är det minus 20, sjukt kallt! Men vackert!

Pussa på prinsen Mrs!
    Jag kollade runt lite på nätet hur jag ska undvika att smitta honom och de säger typ att jag ska tvätta händerna mkt och undvika att pussa honom haha men det GÅR ju inte. Hur ska jag kunna undvika att pussa? Finns ingen möjlighet
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-02-02 11:44:51 följande:
    Mrs, äh du ammar ju honom. Han får i sig både dina bakterier/virus och dina antikroppar. finns ingen anledning att bli hysterisk! Klart du ska pussa honom!!! (dagis/skolbarn är annars värsta smittokällan men ni träffar väl inte så många sådana?)
    Nä det gör vi ju inte jag pussar på som vanligt blir han förkyld så blir han, men han verkar klara sig
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-02-02 17:22:55 följande:
    Omöjligt! Bebisar är by default till för att pussas.
    Ja precis! Särskilt kinderna, det GÅÅÅÅR ju inte att låta bli
  • MrsAssault
    Sirpa Laktosali skrev 2012-02-02 17:47:37 följande:
    Kan någon här förklara för mig vad det här handlar om? Vad menas med "fisting"? Är det att slåss? nyheternasverige.wordpress.com/2011/12/24/man.../
    Alla frågor av denna karaktär kan givetvis besvaras i trash-tråden! Det är ungefär som att slåss men man slåss med någons vagina eller anus.
  • MrsAssault
    och skrev 2012-02-02 18:03:38 följande:
    Förvisso. Solig

Fast jag har sett samma inlägg i andra trådar på FL, och orkar inte engagera mig i den sortens trams för närvarande. Reklam för någon sida kanske? Kommer inte ihåg. 
    Aha, jag kollade inte länken, jag svarade bara på frågan
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-02-02 18:06:26 följande:
    Jag sitter framför brasan med blossande kinder. Bara så ni vet!
    Fyfan vad orättvist. Eller nä, du förtjänar det! Solig
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-02-07 17:40:33 följande:
    Idag sa mamma en väldigt klok och tänkvärd sak till mig, nämligen att man inte kan äta köttfärssås och spagetti varje dag!
    En av mina vänner brukar säga angående otrohet: "Man kan inte äta oxfilé varje dag, ibland vill man ha pannkaka också"
  • MrsAssault
    Driftwood skrev 2012-02-07 15:53:21 följande:
    Nu har jag läst ut en halv gul sol.

En {#emotions_dlg.flower}  till NG för boktipset, den var mycket bra på alla sätt Glad
    Läs hennes andra bok också, purple hibiscus!
Svar på tråden Trash-tråden