• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Lite hård fakta från onanimaratonet i Danmark 2009;

Masturbation time—men: 7 hours and 45 minutes Masturbation time—women: 5 hours and 4 minutes Number of orgasms—men: 8—Danish record. Number of orgasms—women: 222—World record Skål Ejaculation distance—men: 2.5 metres Ejaculation distance—women: 3.15 metres - World record Target ejaculation—men: 6 centimetres from bull's eye Target ejaculation—women: All over bull's eye Skål
    Eau de Salope
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-03 22:22:05 följande:

Masturbation time—men: 7 hours and 45 minutes Masturbation time—women: 5 hours and 4 minutes Number of orgasms—men: 8—Danish record. Number of orgasms—women: 222—World record Skål Ejaculation distance—men: 2.5 metres Ejaculation distance—women: 3.15 metres - World record Target ejaculation—men: 6 centimetres from bull's eye Target ejaculation—women: All over bull's eye Skål
    Att folk utsätter sig för sånt frivilligt? Jag menar 222??? Är det verkligen korrekt? Det går ju inte?
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    och skrev 2011-12-03 21:23:37 följande:
    Frågan är bara vad jag skulle undervisa i? Jag är ju tex inget språkgeni som Aynrand.
    thank you my dear!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-03 22:26:40 följande:
    Att folk utsätter sig för sånt frivilligt? Jag menar 222??? Är det verkligen korrekt? Det går ju inte?

Undra på hur lång tid...
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-03 22:22:05 följande:

imponerande siffror
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-03 22:37:17 följande:
    Ja, jag får komplex helt plötsligt.
    haha
    varför då?
  • och
    Aynrand skrev 2011-12-03 22:30:58 följande:
    thank you my dear!
    De rien.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-03 22:32:07 följande:

Undra på hur lång tid...
    Hur lång tid hade DU behövt?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-03 22:40:04 följande:
    haha
    varför då?

För att jag inte kommer 222 gånger och sprutar 3 meter?
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden