• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-03 16:41:28 följande:
    Och: nej då, jag blir inte besviken. Men mina pepparkakshus brukar faktiskt hålla!

Hörs senare?
    Japp.

Jag ska sätta telefonen på laddning bara. 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Tänk om det skulle krypa ned en naken tjej i sängen brevid mig, då skulle jag bli röd om kinderna. Skäms

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-03 17:50:07 följande:
    Tänk om det skulle krypa ned en naken tjej i sängen brevid mig, då skulle jag bli röd om kinderna. Skäms
    det kan det vara värt....har hon stor rumpa och sätter sig över ditt ansikte kommer det inte att synas ju...livet leker eller hur BJ!

Hej alla trashare hur mår ni?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-03 18:08:00 följande:
    det kan det vara värt....har hon stor rumpa och sätter sig över ditt ansikte kommer det inte att synas ju...livet leker eller hur BJ!

Hej alla trashare hur mår ni?
    Tycker det är lite ofinkänsligt att sätta sig över ansiktet på någon man knappt känner. Obestämd
  • Yoyna

God kväll Aynrand! Jag har varit på julmarknad idag, ruggigt å blåsigt. Men ganska mysigt! Hur har du det själv?

• Yoyna

BJ, måste hålla med dig. Det är definitivt väldigt osofistikerat att sätta sig på ansiktet på någon man inte känner. Någon typ av ordning i lära-kännandet måste ändå upprätthållas!!!

• Aynrand
    Yoyna skrev 2011-12-03 18:34:24 följande:
    God kväll Aynrand! Jag har varit på julmarknad idag, ruggigt å blåsigt. Men ganska mysigt! Hur har du det själv?
    Hej det är bra med mig....vädret var ruskigt i f.m och bättre efter kl 14.00
    har varit duktig och städat tog en sväng till en julmarknad och fikade med mina underbara döttrar se´n.

ikväll skall jag mysa i soffan med mina flickor
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-03 18:14:59 följande:
    Tycker det är lite ofinkänsligt att sätta sig över ansiktet på någon man knappt känner. Obestämd
    Ok förlåt jag trodde det var din grej...kvinnor med stora rumpor som sätter sig över ditt ansikte....klart att ni skall bekanta er med varandra först.....
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-03 18:40:03 följande:
    Ok förlåt jag trodde det var din grej...kvinnor med stora rumpor som sätter sig över ditt ansikte....klart att ni skall bekanta er med varandra först.....
    Jag har en bild på en kvinna som sitter på någons ansikte.
Svar på tråden Trash-tråden