• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2011-12-03 15:42:44 följande:
    Godiset måste vara fastlimmat på henne, annars hade det förmodligen ramlat ned mellan benen och skinkorna.
    Hmm det kan ju vara rätt intressant. Hitta var de förlorade godisbitarna har tagit vägen
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-03 15:42:44 följande:
    Godiset måste vara fastlimmat på henne, annars hade det förmodligen ramlat ned mellan benen och skinkorna.
    Ni kanske kan göra ett experiment på nästa fysiklektion i skolan?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Det är ju generande att behöva sticka ned handen mellan benen och plocka upp de bitarna som ramlat ned där, jag hade endast gått med på att göra det om jag fått äta godisbitarna jag hittade.

• och
    lille Birger skrev 2011-12-03 16:26:23 följande:
    Det är ju generande att behöva sticka ned handen mellan benen och plocka upp de bitarna som ramlat ned där, jag hade endast gått med på att göra det om jag fått äta godisbitarna jag hittade.
    Jag hade nog hellre tagit bitarna med munnen, faktiskt. Drömmer
  • Yoyna

Det blir ju en kombinerad fysik och biologilektion. Lite hemkunskap oxå kanske om du smakar BJ? Snacka om effektivt lärande!

• och
    Yoyna skrev 2011-12-03 16:28:43 följande:
    Det blir ju en kombinerad fysik och biologilektion. Lite hemkunskap oxå kanske om du smakar BJ? Snacka om effektivt lärande!
    Det är sant.

Yoyna, vi får helt klart boka in en dejt snart. Jag kan köpa non stop så det räcker till oss båda. 
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-03 16:28:43 följande:
    Om jag pekar mellan benen på kvinnan och frågar läraren "Vad är det där?" , ja då är det biologi.
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-03 16:33:33 följande:
    Och!! Ja! Vi kan baka pepparkakshus? jag gör superbra kristyr...
    Jättebra idé!

Fast pepparkakshus brukar sällan hålla till jul, bara så du inte blir besviken menar jag.
  • Yoyna

Och: nej då, jag blir inte besviken. Men mina pepparkakshus brukar faktiskt hålla!

Hörs senare?

Svar på tråden Trash-tråden