• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

NU har jag fått mitt lördagsgodis! Saknas bara en kompis att äta tillsammans med. Drömmer

• Yoyna

Aynrand: julmarknader är trevligt, eller hur? Och mys i soffan med för den delen! Det låter som en bra dag!

BJ, köpte du några polkatomtar?

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-03 20:31:18 följande:
    Aynrand: julmarknader är trevligt, eller hur? Och mys i soffan med för den delen! Det låter som en bra dag!

BJ, köpte du några polkatomtar?
    Nej, mamma tyckte att de verkade onyttiga, dessutom är det inte jul än, sa hon.
  • Yoyna

BJ, din mamma har rätt förstås. De är onyttiga och det är inte jul än. Dumt av mig att uppvigla dig. Sorry!

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-03 20:35:51 följande:
    BJ, din mamma har rätt förstås. De är onyttiga och det är inte jul än. Dumt av mig att uppvigla dig. Sorry!
    Sorry är engelska och betyder förlåt, det har jag lärt mig i skolan.
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-03 20:42:20 följande:
    Sorry är engelska och betyder förlåt, det har jag lärt mig i skolan.
    Du verkar vara en väldigt uppmärksam elev.

Klistrar din fröken in små guldstjärnor i din läxbok varje vecka, möjligen? 
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

BJ, med tanke på ditt resonemang ang curdled milk igår så antog jag att du förstod sorry!

• och
    Yoyna skrev 2011-12-03 20:54:19 följande:
    Och, du skulle nog vara en utmärkt inspirerande fröken!
    Jag hade nog fått många blankpolerade äpplen av de manliga eleverna.
    The hard way is the right way.
Svar på tråden Trash-tråden