• Lotta Kvarnung

Testpiloterna nu uttagna

Hej alla,

Intresset för att bli testpilot av våra ytterplagg har varit enormt vilket är superkul! Jag skulle så gärna vilja att ni alla kunde bli testpiloter men tyvärr har vi varit tvungna att begränsa oss och dra 16 av er.

För er som nu inte blir uttagna lägger vi upp en ny tävling där man kan vinna ytterligare 4 uppsättningar av funktionsplaggen. Tävlingen kommer att komma upp som en egen tråd under Forum så håll utkik där.

Nedan presenteras stolt Åhlénsgruppens testpanel;

Saferide

TEmamma

Sara_971

Majls21

Helenlindqvist

Elisa2

Inil

Evolyn

Fiansess

Mmarielle

Anaba

Maddlyn

litenbus

Umtre

Prinsessan

Mossy

GRATTIS!

Under nästa vecka får ni era kit. Vi hörs! Flört

• Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna
  • D e a

Varför hamnade mitt inlägg här, det var inte meningen. Och varför går det inte att ta bort?

• evolyn

Såg nu att jag är en av testpiloten, har en gammal mail registrerad som jag kollade för första gången på länge, jätte roligt! Min son är 6 år gammal!

• Mossy

Va roligt att bli "utvald"! Nu väntar vi på nya kläder. Jippi

• Fiansess

Nepp jag har inte fått ngt? Fick ju mail att det var försenat men skulle komma senast idag.... Bara att vänta ser det ut som. Inte min starka sida

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Lotta Kvarnung

Hej alla!

Vi har tyvärr lite problem med leveransen av alla produkter men ni som ska vara med i testpanelen ska ha kitten på onsdag eller torsdag denna veckan.

Ledsen för detta...

Ni ska få prova funktionell skaljacka och skalbyxa, underställ i microfleece, vindfleecejacka och ullsockor.

Det kommer också medfölja ett brev med lite mer information.

Ska bli så spännande detta!

Vi hörs snart!

// Lotta Glad

• Falcon84

Har en dotter på 4 år (21/7 -07) hon är 97cm men valde 110/116 så får se om hon drunknar =)

• Fiansess
    Lotta Kvarnung skrev 2011-09-12 17:35:18 följande:
    Hej alla!

Vi har tyvärr lite problem med leveransen av alla produkter men ni som ska vara med i testpanelen ska ha kitten på onsdag eller torsdag denna veckan.

Ledsen för detta...

Ni ska få prova funktionell skaljacka och skalbyxa, underställ i microfleece, vindfleecejacka och ullsockor.

Det kommer också medfölja ett brev med lite mer information.

Ska bli så spännande detta!

Vi hörs snart!

// Lotta Glad
    Ingen mössa då? Trodde det eftersom det fanns en på bilden . Hade vart kul med en matchande men den som är på bilden finns att köpa i butiken då?
    Då ser vi fram emot onsdag/torsdag nu Skrattande.

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna