• Lotta Kvarnung

Testpiloterna nu uttagna

Hej alla,

Intresset för att bli testpilot av våra ytterplagg har varit enormt vilket är superkul! Jag skulle så gärna vilja att ni alla kunde bli testpiloter men tyvärr har vi varit tvungna att begränsa oss och dra 16 av er.

För er som nu inte blir uttagna lägger vi upp en ny tävling där man kan vinna ytterligare 4 uppsättningar av funktionsplaggen. Tävlingen kommer att komma upp som en egen tråd under Forum så håll utkik där.

Nedan presenteras stolt Åhlénsgruppens testpanel;

Saferide

TEmamma

Sara_971

Majls21

Helenlindqvist

Elisa2

Inil

Evolyn

Fiansess

Mmarielle

Anaba

Maddlyn

litenbus

Umtre

Prinsessan

Mossy

GRATTIS!

Under nästa vecka får ni era kit. Vi hörs! Flört

• Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna
  • Lotta Kvarnung

Hejsan allihop!

Som ni säkert alla har hört så har vi tyvärr lite problem med leveranserna av era kit. Jackorna har fastnat på vägen från lagret 

Dock skickas allt idag och förhoppningsvis ska ni ha era grejer imorgon eller direkt efter helgen.

Ledsen för detta!

Man vill ju sätta igång NUUUU! Är så spänd att höra era åsikter och se era bilder.

Men den som väntar på något gott....... Glad Lotta*

• MarrebarreW

Ja det är jättesegt att vänta! Man blir besviken varje gång man hämtar posten och det inte finns nån hämta-ut-paket-lapp... Är ju så sugen på att få prova på lill-stumpan! Och hon undrar med "Mamma, när kommer mina kläääääder??" Rynkar på näsan

Men då hoppas vi på imorgon eller måndag då! Glad

• Lotta Kvarnung
    MarrebarreW skrev 2011-09-15 15:21:03 följande:
    Ja det är jättesegt att vänta! Man blir besviken varje gång man hämtar posten och det inte finns nån hämta-ut-paket-lapp... Är ju så sugen på att få prova på lill-stumpan! Och hon undrar med "Mamma, när kommer mina kläääääder??" Rynkar på näsan

Men då hoppas vi på imorgon eller måndag då! Glad
    Jag förstår det! Men nu ska det vara på väg i alla fall! Solig
  • Fiansess

Ja man har ju kastat sig ut till brevlådan så fort man hoppat ur bilen varenda dag i 1 vecka nu . Hoppas hoppas posten är snabba och att vi får inviga kläderna i helgen!!

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • KatjaKaj

Idag fick jag avin :), tråkigt nog kom den till fel utlämningställe så istället för att gå 30 sekunder till närmsta Ica måste jag köra 30 minuter för att hämta ut det. Men jag får köra i kväll helt enkelt :).

• evolyn

Jag har fått mina kläder nu och dom är jätte fina och verkar vara i riktigt bra kvalité, sonen drog genast på sig slakna jan och byxorna samt mössan och tog sig en titt i spegeln och kläckte ur sig ett WOW innan han tog av sig igen....tror att det var ett gott betyg!

• Lotta Kvarnung
    evolyn skrev 2011-09-16 14:34:11 följande:
    Jag har fått mina kläder nu och dom är jätte fina och verkar vara i riktigt bra kvalité, sonen drog genast på sig slakna jan och byxorna samt mössan och tog sig en titt i spegeln och kläckte ur sig ett WOW innan han tog av sig igen....tror att det var ett gott betyg!
    Glad Kul!
  • MarrebarreW

Nu har vi också hämtat paketet! Glad Superfina kläder! Dottern springer omkring och myser i understället nu...

En första reflektion: Super-super-bra med stor ögla för upphängning på fleecejackan! Lätt för barnen att hänga upp/ta ner själva, samt att den går att hänga även på större knoppar. Men varför inte lika stor ögla på skaljacka och byxor?

• Lotta Kvarnung
    MarrebarreW skrev 2011-09-16 14:50:56 följande:
    Nu har vi också hämtat paketet! Glad Superfina kläder! Dottern springer omkring och myser i understället nu...

En första reflektion: Super-super-bra med stor ögla för upphängning på fleecejackan! Lätt för barnen att hänga upp/ta ner själva, samt att den går att hänga även på större knoppar. Men varför inte lika stor ögla på skaljacka och byxor?
    Vad roligt att höra! Och tack för bra kommentar.

Jag har nu lagt upp en ny tråd under "Forum" där vi samlar alla era kommentarer, åsikter och bilder.

Tråden heter "Vi i testpanelen!"

Ha nu en skön helg så hörs vi säkert på måndag Flört
  • Fiansess

Idag har min dotter också fått prova sina kläder. Lägger in foton i den andra tråden imorgon .
    Men Lotta, gruppvärd, jag har en fråga. Min dotter fick 104 i skalbyxorna, och jag undrar om det finns ngn möjlighet att gå till butiken och byta dom till strl 98? De var ganska stora och jag är rädd att hon sliter upp dom när de är förlånga. Annars får vi vika .
    Superfina kläder verkligen!!

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • regnjackan

Idag har vi hämtat det STORA paketet. Nästan som julafton.
    Dottern har provat allt och det är till belåtenhet även om byxorna var lite långa, de var i ren 140. Med underställ och mellantröja var det för bylsigt att få på ytterjackan, eftersom mellantröjan var lite rymlig men väldigt populär för sig, och ytterjackan bra med bara underställ.

• Mossy
    Fiansess skrev 2011-09-17 20:10:19 följande:
    Idag har min dotter också fått prova sina kläder. Lägger in foton i den andra tråden imorgon .
    Men Lotta, gruppvärd, jag har en fråga. Min dotter fick 104 i skalbyxorna, och jag undrar om det finns ngn möjlighet att gå till butiken och byta dom till strl 98? De var ganska stora och jag är rädd att hon sliter upp dom när de är förlånga. Annars får vi vika .
    Superfina kläder verkligen!!
    Vi skulle också uppskatta om det gick att byta skalbyxorna till stl 98!
  • MarrebarreW
    Mossy skrev 2011-09-19 08:54:34 följande:
    Vi skulle också uppskatta om det gick att byta skalbyxorna till stl 98!
    Och vi skulle gärna byta våra 116 till 110 om det är möjligt?
Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna