• Lotta Kvarnung

Testpiloterna nu uttagna

Hej alla,

Intresset för att bli testpilot av våra ytterplagg har varit enormt vilket är superkul! Jag skulle så gärna vilja att ni alla kunde bli testpiloter men tyvärr har vi varit tvungna att begränsa oss och dra 16 av er.

För er som nu inte blir uttagna lägger vi upp en ny tävling där man kan vinna ytterligare 4 uppsättningar av funktionsplaggen. Tävlingen kommer att komma upp som en egen tråd under Forum så håll utkik där.

Nedan presenteras stolt Åhlénsgruppens testpanel;

Saferide

TEmamma

Sara_971

Majls21

Helenlindqvist

Elisa2

Inil

Evolyn

Fiansess

Mmarielle

Anaba

Maddlyn

litenbus

Umtre

Prinsessan

Mossy

GRATTIS!

Under nästa vecka får ni era kit. Vi hörs! Flört

• Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna
  • Madame Mom

Måste bara fråga hur ni gör när ni utser testpiloter? Drar ni bara helt fritt eller kollar ni lite info om de som ansökt och sen väljer utifrån det?

• Lotta Kvarnung
    Madame Mom skrev 2011-09-03 01:14:06 följande:
    Måste bara fråga hur ni gör när ni utser testpiloter? Drar ni bara helt fritt eller kollar ni lite info om de som ansökt och sen väljer utifrån det?
    Hej Ulrika!

Vi delade in alla ansökningar i storlekskategorier och sen lottade vi i varje kategori för att få en bra spridning på barnen i testgruppen.

Ha det så fint!

Hälsningar Lotta*
  • Fiansess

Är det någon som fått sina kläder än? Jag väntar med spänning! Flört
    Hur fungerar det? Hur ska vi rapportera in osv? Antar vi får all sådan info med paketet, men jag är så glad och nyfiken Skrattande.

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • MarrebarreW

Wow! Oj, jag kom med!!! Skulle man inte få mail om det?? Jag gick bara in i formet för att kika om någon fått veta än...

• Fiansess

Jag fick inte heller mail så jag blev glatt överraskad när jag såg det . Imorn bör ju kläderna komma då!! Spännande !

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • saferide

Åh, vad roligt det ska bli! Hoppas min son blir lika glad som jag ;) Men det blir han nog när han ser understället i hans favoritfärg ;)

• inil

Men åh vad superkul! Ska bli spännande att se vad kläderna går för. Vi har en riktig vilding här hemma. Jättekul!

Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna