• Lotta Kvarnung

Testpiloterna nu uttagna

Hej alla,

Intresset för att bli testpilot av våra ytterplagg har varit enormt vilket är superkul! Jag skulle så gärna vilja att ni alla kunde bli testpiloter men tyvärr har vi varit tvungna att begränsa oss och dra 16 av er.

För er som nu inte blir uttagna lägger vi upp en ny tävling där man kan vinna ytterligare 4 uppsättningar av funktionsplaggen. Tävlingen kommer att komma upp som en egen tråd under Forum så håll utkik där.

Nedan presenteras stolt Åhlénsgruppens testpanel;

Saferide

TEmamma

Sara_971

Majls21

Helenlindqvist

Elisa2

Inil

Evolyn

Fiansess

Mmarielle

Anaba

Maddlyn

litenbus

Umtre

Prinsessan

Mossy

GRATTIS!

Under nästa vecka får ni era kit. Vi hörs! Flört

• Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna
  • BeccaHolst

Vad är detta med testpilot?

• Lotta Kvarnung
    Fiansess skrev 2011-09-12 20:42:07 följande:
    Ingen mössa då? Trodde det eftersom det fanns en på bilden . Hade vart kul med en matchande men den som är på bilden finns att köpa i butiken då?
    Då ser vi fram emot onsdag/torsdag nu Skrattande.
    Hej,

Jo ni får en mössa också men det är inte så mycket att testa med den men kommentarer om färg och form mottas så klart med tacksamhet Skrattande 

Lotta* 
  • Lotta Kvarnung
    Mossy skrev 2011-09-12 07:56:03 följande:
    Oj glömde skriva min son är snart 2 år!
    Hej!

Enligt våra anteckningar har du klickat i att du vill ha ett kit i strl 98/104. Stämmer detta? Detta är den minsta storleken vi testar i denna panel. Är det din son på 2 år som ska prova kläderna?

// Lotta*Glad
  • Lotta Kvarnung
    saferide skrev 2011-09-09 16:45:28 följande:
    Min son är också drygt 3, fyller fyra i december. Han kommer också få det röd/lila, då blått inte är någon favvo här hemma :)

Någon mössa tror jag inte att det var däremot, tror det är samma kit som man kunde vinna nu va? Jag har en annan fråga. Hur längre in på vintern kan man använda dessa kläder? Är lite ovan med skalklädes-grejen om jag ska vara ärlig. Jag gissar att när det kommer snö och sånt så är det overall som gäller - eller?
    Hej,

Det fina med skalkläder är att man kan ha dom hela säsongen och jobba med lager på lager. I början räcker det med jacka och byxa och när det blir kallare bygger man på med ett undre lager av underställ och är det riktigt kallt kan man även lägga till ett mellanlager med fleecebyxa och fleecejacka.

Under de 8 veckor ni ska få testa våra produkter så kommer ni få prova skalplaggen samt addera ett microfleece-underställ när det blir lite kallare om någon månad. Mer info om grejerna kommer i ett brev tillsammans med kittet.

Vi hörs!

// Lotta*
  • MarrebarreW

Hoppas kläderna kommer idag!! Är så nyfiken nu, och det börjar verkligen bli väder för vindtäta byxor och jacka nu!!

• inil

Hoppas också kläderna kommer idag. Nu har det blivit så kallt på förmiddagarna så det behövs lite mer kläder nu.
    Är skalplaggen vattentäta också?
    Hoppas det så att de går att använda även när det är riktigt blött ute.

• Mossy
    Lotta Kvarnung skrev 2011-09-14 08:45:27 följande:
    Hej!

Enligt våra anteckningar har du klickat i att du vill ha ett kit i strl 98/104. Stämmer detta? Detta är den minsta storleken vi testar i denna panel. Är det din son på 2 år som ska prova kläderna?

// Lotta*Glad

Japp det är det. Han börjar precis växa urkläder i stl 92 så jag hoppas det inte blir för stort.

Hanna
  • Lotta Kvarnung
    Mossy skrev 2011-09-14 13:48:27 följande:
    Japp det är det. Han börjar precis växa urkläder i stl 92 så jag hoppas det inte blir för stort.

Hanna
    Ok vad bra Glad Hoppas det ska passa! Och om inte så växer han väl i det snart!

L*
  • TEmamma

Åh det här blev en rolig överraskning! Ser fram emot att få hem kläderna och börja testa!

070816 ~~ 090211 ~~ Bf 111001
Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna