• Lotta Kvarnung

Testpiloterna nu uttagna

Hej alla,

Intresset för att bli testpilot av våra ytterplagg har varit enormt vilket är superkul! Jag skulle så gärna vilja att ni alla kunde bli testpiloter men tyvärr har vi varit tvungna att begränsa oss och dra 16 av er.

För er som nu inte blir uttagna lägger vi upp en ny tävling där man kan vinna ytterligare 4 uppsättningar av funktionsplaggen. Tävlingen kommer att komma upp som en egen tråd under Forum så håll utkik där.

Nedan presenteras stolt Åhlénsgruppens testpanel;

Saferide

TEmamma

Sara_971

Majls21

Helenlindqvist

Elisa2

Inil

Evolyn

Fiansess

Mmarielle

Anaba

Maddlyn

litenbus

Umtre

Prinsessan

Mossy

GRATTIS!

Under nästa vecka får ni era kit. Vi hörs! Flört

• Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna
  • Fiansess
    Mmarielle: Fick mail idag om att det är försenat, och att det ska komma senast måndag.

helenlindqvist: Skaljacka + byxor, underställ, vindfleece, strumpor och så tror jag det var en mössa också va?

Hur gamla är era barn som ska få testa? Min dotter på 3,5år kommer få det röd/lila setet. Hon är överlycklig. Första lila ytterplaggen . Helgen kommer kännas lång i väntan, vi vill båda se det typ nu!
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • saferide

Min son är också drygt 3, fyller fyra i december. Han kommer också få det röd/lila, då blått inte är någon favvo här hemma :)

Någon mössa tror jag inte att det var däremot, tror det är samma kit som man kunde vinna nu va? Jag har en annan fråga. Hur längre in på vintern kan man använda dessa kläder? Är lite ovan med skalklädes-grejen om jag ska vara ärlig. Jag gissar att när det kommer snö och sånt så är det overall som gäller - eller?

• inil

saferide: Jag tror nog man kan använda setet ganska länge. Om man kör med först underställ, sen fleeceställ och sen skalbyxor och skaljacka så blir det ganska varmt. Det blir ju varmare med lager på lager än att bara sätta på sig en tjock grej.

• MarrebarreW

Fianess: Min dotter som ska testa är nästan exakt lika gammal som din, född 13/4-08. :) Jag kryssade för båda färgerna så det blir en överraskning vad som kommer! Jag tog stl 110/116 hoppas det inte blir för stort nu! Hon är 103 lång så 98/104 kunde jag ju inte gärna ta. Lite dumt med dubbelstorlek på ytterkläder tycker jag. Spännande nu!!

• Fiansess
    Saferide: Ja men mössa har jag för mig det var i det kittet? Måste dubbelkolla sen
    Tror också man kan använda det ganska länge med understället, men jag har köpt overall iaf, blir nog varmare just när det är -20grader . Och smidigare på förskolan än att klä på 3 lager....?

Mmarielle: Min flicka är liten så här blir det 98/104 och jag hoppas inte det är förstort haha. 91cm lång (kort)  .
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Sara971

Jag längtar efter vårt paket :)

• D e a

När vi slut på ork och pengar har
    och inga kläder som passar finns kvar,
    Vi önskar att vår stora tjej
    kunde springa i pölar och rulla sig.
    Så lillebror har nåt att ärva
    vi behöver inte oroa oss nu när tiderna är kärva.
    Blått eller rött - vi tar det vi får
    innan barnen är klar är de grå - huvud till tår.
    i strlk hon drar 98 ida´
    så allt där i närheten skulle passa henne bra.

Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna