• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Norrlandsförälder, jag tror inte att de flesta sjalar snedbelastar, det är bara ringsjalar (svänger mig med begrepp här, som jag lärt mig). I de flesta sjalar bär man lika mycket på båda axlarna. Sen nog om det, och diskbråck är ju ingen höjdare, jag ville bara kommentera den lilla snedbelastningen.

• Tummy

Nu har jag skickat in beställningen. Grå bas, rosa fleece, rött parasoll, grå åkpåse. När sen maken går med på det (*bearbeta, bearbeta*) så införskaffar vi ett rött fleece också att varva med eller mixa till röd/rosa med. Så det blev nåt mitt emellan allt det jag hade tänkt mig från början. Det blir nog bra. Och hallå, vad GLAD jag är!

• Tummy

Asch, haha, nu lade jag till den röda fleecen också. Det blev ju billigast så. Får väl köra prepareringen i efterhand...

• Tummy

Blue Vapor - skönt att höra dig svamla. Det känns betryggande att hormonerna även drabbar andra än mig. För mig har det tagit flera månader att komma fram till det här beslutet. Så det är bara att luta sig tillbaka och tänka "jag kommer aldrig att kunna bestämma mig och det är okej. Jag tar bara det jag tror att jag gillar just nu så löser det sig alltid sen".

De ringde just. Om en månad kommer den. Iiiiih!

• Tummy

Hihi, ja allas smak kan ju inte vara lika. Tur är väl det.
    Då blir det kanske jag som skaffar en sån då.

• Tummy

Mamma 2001 - Gå ut och sök på Google på diaper bag. Då hittar man mycket käckt över hela världen.

• Tummy

Milja, hihi, jag gillar den där "The Mothership Bag". Bara för namnet, alltså.

• Tummy

Jag kan fortfarande hänga upp mig på att de skrev att det inte var fel i DN angående testet. När de hade ställt in hjulen på lättaste fjädringen och testade med 20 kg. Det retar mig att de skriver att testarna inte hade gjort nåt fel då. De hade ju åtminstone inte rättat sig efter instruktionerna, vilket man kan förvänta sig att folk ska göra. Men jag får väl helt enkelt släppa det nån gång...

• Tummy

Isamamma, snart du... Alla BB-ägare satt bara inne och beställde sina nya fleecefärger när du var ute och gick och i vår kommer hela stan att explodera av färger. Jag tänker vara en av explosionsorsakerna.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III