Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Whoops, där tog det fart...!
Whoops, där tog det fart...!
Pug - det blir säkert bra i slutändan. Huvudsaken är ju att du får din fina Bugaboo i tid. Åt mig sa man på Pingpong att jag skulle få den på en månad (vilket är i slutet av nästa vecka), men det vet jag ju inte förrän jag har fått den. Det kanske dröjer längre.
De kronorna det skiljer mellan sajterna är ju inte så fruktansvärt många. Det är väl skönt att ha det ur vägen och veta att den är beställd också och slippa nojja över det?
Oj, Snysop, hade du hunnit bli gravid då...?
Snysop - jaja, skyll på det du... ;.)
Skriver under på det också. Av alla trådar är det här den som så gott som jämt är positiv och rolig och bara känns kul att läsa och skriva i.
Frida - jo, den ser ut lite som nåt ur en Kalle Anka eller så med liggdelen. Den är ju så låg också. Men det är bra att kunna pula ner lite små prylar vid fötterna om man verkligen vill förenkla livet och gå ut "lättklädd" med minimal väska nån gång. Är mitt resonemang.
Pug, den ÄR himla snygg! Du får väl slänga upp bäbisens fossingar på kanten längst ner, det ska ju vara så bra för bencirkulationen med högt under fötterna, säger de
Bebisyra - jag har (maken bara nickade och kollade vidare på tv) beställt grå med rosa fleece....och så en röd fleece också. För bestämma sig gick ju inte.
Grattis Isamamma!
Jag har just fått byta mitt röda parasoll till ett grått hos pingpong. Jag hade beställt rött till grå bas med rosa och röd fleece. Färgångest. Men jag tror att det grå parasollet blir bäst till allting.
Soffan1 - jag tror att röd åkpåse blir fin till den rosa fleecen, men frågan är väl om man tycker det hela tiden eller om man tröttnar. Det var därför jag valde både rosa och röd fleece så att man kan mixa dem lite knäppt eller bara ha en åt gången.