• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Frida - jag tyckte också att det kändes konstigt att beställa vagn. Det kommer att kännas ännu konstigare att få den! Då är det verkligen på riktigt att det kurar en liten bebis i magen i väntan på att få komma ut och åka Buggis.

• Tummy

Frida, där har du satt myror i huvudet på mig också. Jag måste säga att jag liksom föredrar svart framför grått, vilket jag tycker är en lite trist mellanfärg sådär. Jag skulle mycket hellre vilja ha alla grå detaljer i svart, men jag trodde att åkpåse och parasoll i svart bara var till Frogen. Och det kan jag ju ha rätt i. Fast svart parasoll vore ju rätt fint. Jag som just lyckats fixa till ett grått sånt... Hjälp livet är eländigt ibland, haha.

• Tummy

Nej, jag vet inte, men jag har väl aldrig hört talas om en vagn där det inte ingår madrass till en liggdel. Det verkar ju helt galet. Som att det inte skulle ingå handtag.

• Tummy

Min syrra jobbar på Svenska mässan i Göteborg. Ja, vi bor alldeles för långt ifrån varann, för jag bor ju i Stockholm. Jag får be henne att ta en svängom inne i mässhallen och höra om hon kan göra några små fynd åt mig.

Det har hon säkert redan planerat, förresten.

• Tummy

Linda - gör som vi, ta båda. Fast det är förstås lite lyx att göra så, men jag kunde inte bestämma mig för rosa eller röd så till sist valde jag både och. Tänkte att det går ju att sälja en när man tröttnar.

• Tummy

JagoTösen - den är ju jättefin! Det börjar redan klia i syfingrarna, fast jag inte ens fått vagnen än.

• Tummy

Den här veckan väntar jag Buggis.

Hjälp, det är nästan lika spännande som att vänta Bäbis!

• Tummy

I dag råkade jag vinna en Tradera-auktion på ett par bag clips.

Jag vet att de bara ska funka med Frogen, men jag har läst mig till att det går att knöka dit dem på en Cam med lite god vilja, tur, lim och skumplast. Så jag tänker försöka.

• Tummy

Jag lyckades förresten, helt otippat, kursa min gamla Briovagn för en femhundring i helgen. En dam ringde och trekvart senare var den i någon annans lyckliga ägo.

Jag som just tänkt ta den till Myrorna.

En femhundring, det räcker ju till en halv suflett... Haha! Billig vagn man har valt!

• Tummy

Jag är inte som alla andra *stolt*.

Fast hade jag råd skulle jag bergis vara det...jag vill ju ha rostfritt i köket. Och mina Arne Jacobsen-stolar sålde jag. Och en PAL-radio vill jag ha, fast vi vann en annan snygging i stället. Och jo, vi har en fondvägg i köket. Och vitt överallt.

Okej då, jag är väl som alla andra.

Fast doftljusen får vara för min del.

Räknas ljusslingor om man bara har dem till jul?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III