Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Indiska Tror du menar bebisyra? Jag har inte svarat på dina vagn-inlägg...

• snysop

För GBG'are. Det skall visst vara någon babymässa här i slutet av månaden. Kuuul! Hoppas på många bra erbjudanden.

• snysop

Skrutteplutt,
    Det är inte bökigt att plocka loss liggdelen. Hela vagnens låsfunktion hänger på "de två mittenstagen". Alltså, sitter det en liggdel/sittdel eller bilstolsadaptrar på de två uppstickande "pinnarna" så kan man inte fälla vagnen.

MEN för MIG som kör bil mkt så är det en nackdel att vagnen blir i två delar. Om jag skall lägga liggdelen i bagaget så får jag lägga över en regnkappa så att inte slask droppar ned på fleecen. Men man kan ju givetvis ställa liggdelen på något av sätena...

• snysop

Vi har ju löst det problemet så det funkar fint för oss nu. Vet inte heller någon annan vagn som skulle passa oss bättre. Hellre ha _ett_ problem än fler... Bugaboon motsvarar våra krav på det mesta och det som inte gör det har vi löst. Och det är ju bara på vintern som detta är ett problem. Sen är det ju bara att ställa liggdelen på marken (även om det har regnat).

• snysop

SHT, hade de något introduktionserbjudande? Eller du kanske inte varit i butiken?

• snysop

blue vapor,
    den enda tur våra marsvin lär ta är till djursjukan...

• snysop

laura2006,
    Vad kul!! Hoppas ni blir nöjda!
    Jag har grå bas och köpte först sand fleece, men jag tröttnade på den och köpte orange och sicken skillnad. Vagnen blev som ny!! Nu går jag och hoppas på att en turkos fleece skall dyka upp.

• snysop

1klass ville ha 200 kr i frakt för ett parasoll... que?!! Fast de kan ha skrivit fel...

• snysop

stargirl,
    nä... men det är bekvämt med www-beställningar.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III