Inlägg från: Jarnis |Visa alla inlägg
  • Jarnis

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag tycker inte det är något problem att fälla ihop vagnen, men däremot är det lite meckigare att fälla upp chassit tycker jag. Någon som har en smart "ordning" att göra det på? Jag brukar fäla ut de små hjulen först och sedan vika upp handtaget. Problemet är att de vita plupparna på handtaget inte går att dra i om jag inte trycker in handtaget liiite närmare hjulen och för att göra det måste jag ta foten och hålla emot i chassit, det blir lite för krångligt helt enkelt.

Jag fäller i och för sig nästan aldrig ihop vagnen. Den är ju så liten och smidig så när den skall in i bilen lyfter jag bara in den utan att fälla ihop den och viker ner handtaget så är det klart!

• Jarnis

Stargirl:
    Ang loggan på bilden. Om man har sufletten till hälften nerfälld så försvinner ju liksom loggan i vecket, det måte ju vara så de har gjort.

• Jarnis

regret:
    Jag har också några bilder om du vill se.
    Ett tips för att få in pengar är att sälja saker på tradera och blocket, det är förvånansvärt vad folk vill ha saker. Du har säkert nånting i gömmorna som du inte behöver.

• Jarnis

ICT:
    Jag har köpt en vagn på avbetalning en gång så jag kanske kan svara, men tyvärr förstår jag inte frågan riktigt. Det brukar variera hur lång avbealningstakt man kan ha beroende på vilket företag som är kreditgivare så var noga med att ta reda på exakt vilka återbetalningsvillkor som gäller. Själv så betalade jag ca hälften kontant och tog resten på 3 månader, det funkade bra.

• Jarnis

Boho:
    Jag tycker inte att det har blivit smutsigt. Varukorgen är ju svart på undersidan där det stänker på den.

• Jarnis

Vem var det som har en röd/grön Cam? Jag skulle vilja se den gröna eftersom jag tänkt köpa den nu till våren, har för mig att den var jättefin.

• Jarnis

Sign: Du behöver ju inte ha på fleecen på sittdelen om du inte vill, sufletten är dock bara i fleece.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III