Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
blanca:
Det är en Maclaren Organizer som jag beställt från arunningstroller.com. Den är jättebra om man inte vill ha hela skötväskan med sig.
blanca:
Det är en Maclaren Organizer som jag beställt från arunningstroller.com. Den är jättebra om man inte vill ha hela skötväskan med sig.
Tummy; det blir säkert jättesnyggt. Ser fram emot bilder då om en månad
Grattis Pixibelle!
Seglare: Jag har ståbrädan på camen och tycker inte att den blir mer svårstyrd. Tyngre att köra givetvis men det beror ju på att man släpar på ett extra barn. Min stora väger 14,5 och det går fint. Jag tror att man bara kan ha brädan vid de stora hjulen och då går det ju heller inte att ha de små hjulen låsta.
Maja 99:
Jag tycker vagnen går över förväntan i snön. Jag har bara behövt vända de stora hjulen framåt ett par gånger och det är när jag har kört över snövallar. Jag har även ståbräda på och tom det funkar. Vi har precis kommit in från en promenad i fullt snöfall och lilltjejen tyckte det var så kul att sitta under regnskyddet (hade tagit bort sufletten).
JagoTösen, vad har ni för bil då? Jag brukar inte ens fälla ihop vagnen utan fäller bara ner handtaget och häver in den som den är (vi har en Peugeot 307SW)!
Magoo:
Absolut skulle jag kunna tänka mig det! Jag tycker inte att röd är speciellt tjejigt. Jag har tex jättemycket marinblått till mina tjejer.
Magoo, jag har ju den sandfärgade, men de bilderna har du nog redan sett.
Den där lilla skötväskan var väl bara special till Denimfroggen och man fick med den på köpet om jag inte minns fel, alltså inget man kunde köpa separat.
Efter att ha läst om hur ni fäller upp vagnen var jag ju tvungen att testa lite.
Uno; jag gjorde som du skrev med de små hjulen upp osv. Visst fälldes den upp, men med sådant dunder och brak att dottern som sovpå övervåningen vaknade och började skrika! Dessutom for allt i varukorgen ut. Jag kan inte ha gjort helt rätt, eller?
Boho, ja du, det ser visst ut så. Jag kom nog ihåg fel eller också var det så att den ingick i denimvagnen och gick även att köpa seprat. I vilket fall som helst finns den ju inte längre