Inlägg från: Jarnis |Visa alla inlägg
  • Jarnis

Blue Vapor: De brukar ju bara ta in de "säkra" färgerna till Sverige. Förra säsongen fanns jättemånga fina men bara några få i butik härhemma. Tråkigt tycker jag!

• Jarnis

Snysop, ja det beror säkert på vilken butik det är och hur mycket de vågar satsa på lite roligare saker.

Ja, det var verkligen coola färger, synd att minstingen vuxit ur babyskyddet.

• Jarnis

Nu finns en röd fleece på blocket om någon är intresserad.

www.blocket.se/vi/7331465.htm

Jag hade slagit till själv om jag inte redan bestämt mig för att köpa en grön till våren, det tror jag blir snyggare till min sand bas.

• Jarnis

Magoo, jag är också jättesugen på en ny bas. Jag tror jag såg den grå på e-bay, vad fick du ge för den inkl frakt?

• Jarnis

Jag tänkte precis på vad galet det kommer se ut om man skall sälja Camen någongång. Jag köpte två fleeceset ganska direkt när vagnen var ny för jag kunde inte bestämma mig. Nu är jag inne på att byta bas snart (har ju ändå haft den i ett halvår nu ) och jag kommer säkert hinna med att köpa ytterligare en färg på fleecen innan den skall säljas. Folk kommer ju tro att man är knäpp, och det med rätta!

• Jarnis

82an: Ja det stämmer. Jag har bara satt dit åkpåsen som man skall och sedan dragit på fleecen över. Det blir lite tight och man kan ju inte fästa fleecen under sitsen men det går bra ändå. Jag tyckte att det var fint med lite mer färg.

• Jarnis

bbb:
    Jag provade just med min stora tjej som är 2 år och 8 månader och hon får inte plats i vagnen. Hon är i och för sig ganska lång (95cm). Benen hänger inte över och hon får plats i åkpåsen men hon får inte plats under sufletten. Jag kan lägga in bild i mitt galleri om en stund.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III