Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Snart tre:
Att du kan hålla dig från att kommentera i det läget. De måste ju varit medvetna om att du hörde.
Snart tre:
Att du kan hålla dig från att kommentera i det läget. De måste ju varit medvetna om att du hörde.
Snart tre: Ja det har du ju rätt i. Själv bor jag i Gävle och har endast fått positiva kommentarer så jag skulle nog inte kunna hålla mig
Frida S,
Jag kan inte se ditt galleri, vad kan det bero på?
Jompa: Tänkte bara flika in att vi hade liggdelen tills lillan var ca 8 månader. Hon fick då sitta upp med kudda bakom ryggen när hon var vaken. Det går ju att knäppa fast en lös sele i vagnsbotten.
Jompa: Vi hade en sån där i vitt skinn, det gick fint. Det finns nog ingen speciell till buggen men det finns ju även selar i svart nylon att köpa löst om jag inte minns fel.
Magoo: Jag har ju den och tycker såklart det är snyggt
Slå till!
Jag har precis varit på barnvagnsaffären här i Gävle och de skulle börja sälja Bugaboo imorgon. Jag plockade åt mig färgprover eftersom jag vill ha nytt bastyg till våren.
Jag vet inte vilken färg jag skall ta. Antingen blått eller rött. Jag har blått och rosa fleece. Vad tycker ni?
Ingen som har en åsikt om mitt färgval ovan?
Frida S: Jag gillar också den kombinationen, problemet är att jag hr börjat tröttna lite på den rosa fleecen, hmmm
Snysop: blå/blå var det jag valde mellan från början och jag tycker ju att blå/rosa är snyggt men den röda är så färgglad och liksom rolig. Det är hemskt svårt det här ju!
Grattis Isamamma!! Kul att lilla Stella gillade vagnen
MalinMalin:
Du tar bara tag med handen på den vita plasten på fjädringen, tummen på ena sida hjulet och pekfingret på andra, och trycker nedåt. Sedan kan du föra den till ett annat hack medan du trycker. Det kan vara lite tungt men ta i med två händer isåfall.
Hoppas du förstår hur jag menar
Snysop: Min lilltjej är snart 11 månader och benen viks fortfarande innan själva sittdelen. Hon verkar aldrig ha stört sig på det och när man har åkpåse eller fårfäll i tycker jag det blir ok.
Snysop,
Hon är 74 cm nu (mätte igår). Hon är alltså inte så jättestor, väger inte ens 9 kg. Med vinteroverall så står ju benen rakt ut och det blir lite tokigt när det är dags att sova men som sagt, hon verkar inte störas av det.