Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jag tar och tittar på hur man kan utforma en sådan tråd - men jag misstänker att jag lär blir skjuten ändå. Ni får ge mig eldunderstöd!
Jag tar och tittar på hur man kan utforma en sådan tråd - men jag misstänker att jag lär blir skjuten ändå. Ni får ge mig eldunderstöd!
Nu ligger tråden ute. Jag tar nu skydd bakom tv-soffan
He, he, he... nothing so far. Har även lagt en länkning till tråden i Vänta Barn-forumet under inhandla så att blivande köpare också hittar informationen.
Emlet: Säg inte det! Jag har för länge sedan slutat förvånas över hur mkt här på FL som missuppfattas *skakar på huvudet*. Men man hoppas ju....
Emlet: Ja, jag hoppas att folk uppfattar det så iaf
Emlet m fl: Det är lugnt - jag är egentligen inte rädd för att ta en debatt, bara angelägen om att det inte ska bli fel. Och dödligt trött på hela den här testhistorien. Hoppas det här beskedet punkterar alla hata-BB-trådar.... Och får de som tvekar att satsa på vagnen.
regret: Är inte det en tysk hemsida?
Tummy: Varsågod: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m7119643.html
Det var inte mkt reaktioner (läs negativa) på tråden. Men det är ju bara bra - får hoppas folk läser tråden iaf och inte missar den så vi är tillbaka på ruta ett. Tycker fortfarande kommentarer om testet dyker upp här lite då och då i alla möjliga trådar. Ser vi något sådant är det bara att länka till tråden ovan och ge svar på tal!
Nu tar vi död på det här en gång för alla tycker jag
Tummy: Hade BB inte gjort något åt det hade det kostat dem för mycket i förtroende och minskad försäljning och det har inget företag råd med i längden.
En fråga som poppar upp i mitt huvud, och i en del andras har jag sett, är om man kan byta sina Frog/Gecko-hjul mot de nya, alltså köpa dem? Känns som det borde gå med tanke på att man har kunnat sätta de gamla Cam-hjulen på Froggen, enligt butikerna. Måste fråga om det känner jag.
Mamma2001: Spännande