Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Marvelina - nä, det var väl det jag skrev? *virrig* - Frogen och Camen är ju till utseendet precis likadana - det är ju "bara" fleecen som skiljer. Deras ramar är lika osynliga, det är Geckons som är synlig.
    Jag tycker också det är snyggare med samma tyg i hela vagnen, men jag tycker inte att Camen bara för det är "skitful" och inte då särskilt som liggvagn - det var det jag undrade, ifall jag missat något. För jag har aldrig haft Frogen och Camen bredvid varandra IRL så jag har kunnat jämföra på det sättet

Leve - vassego! Jag har faktiskt inte monterat på korgen än, har ju inte börjat använda vagnen i skarpt läge ännu.... men öppningen är ju så pass smart att jag tror inte att saker faller ur då man packar ihop chassit.

• Blue Vapor

Jompa - klart du ska använda liggdelen så länge det känns bra för er! Och så länge inte vikten går över gränsen. Det är ju mer en "bestämmelse" för att inte börja använda SITTDELEN för tidigt!

• Blue Vapor

82an - jasåååååå! Det där locket har jag faktiskt aldrig sett förut... men sufletten är i alla fall likadan, Camens täcker också ramen. Hm, det rullar inte så många ligg-Frogar här, tror jag.... vad lustigt att jag aldrig sett det där

Jobbigt snygg vagnbild

• Blue Vapor

Jompa - *läser* ja..."upp till en vikt på 9 kg eller en längd på 76 cm" - det är vad som STÅR i alla fall, sen har jag ingen aning om hur folk här har gjort IRL.

• Blue Vapor

Ikväll har jag övat på regnskyddet! Eller övat och övat - det var ju superlätt! Vilket HÄFTIGT regnskydd! Som värsta kärringparaflaxet ju! *jag är kär*

• Blue Vapor

Soffan - aha, det lät ju inte så skoj förstås!

• Blue Vapor

Men..................... jag vill OCKSÅ gå med min vaaaaaaaaaaaagn! Om mitt liv nu vore ett kasettband - så tar jag UT bandet, drar fram det till efter förlossningen med fingret (spolar alltså inte, för då måste jag vara med om det ju) och sen sätter jag i bandet igen och trycker på PLAY. Sen kan jag gå ut med min vagn med bebis i. Det funkar va?

• Blue Vapor

Hallå brudarna!

Hur går det för alla i snön?? Såg just i en annan tråd någon (kommer inte ihåg nu vem) som tyckte BBn var värdelös? Här i Sthlm har det snöat nu i dagarna 3, men jag tycker inte det verkar vara någon direkt kramsnö...
    Funderade ALLVARLIGT på att ta med mig vagnen till postlådan igår då jag skulle posta en lunta papper till FK. Tänkte lägga en apelsin eller nåt där huvudet borde synas, och sen dra på regnskyddet och PROVKÖRA

Jag la ner projektet, den kan ju bli smussig i förtid liksom.... vill man ju inte

Men hur går det, ärligt talat?

• Blue Vapor

Hihi, jaaaaa.... jag vill ut med vagnen..... Vi får väl se! Slutar väl med att jag fastnar i en snövall så ALLA som gnällt och hånat mig ska komma och tycka till.....

Lustigt att det verkar vara så pass individuellt hur man tycker vagnen funkar i snö?? Det borde ju om något vara lika, kan man tycka.... ska bli spännande att se hur den funkar för mig! Hoppas BRA!

Barbapappa har varit här och smittat ner mig... plötsligt sitter alla kläder som kassaskåp, och händer och fötter har inga mellanfots/handsben längre! Förlovningsringen tvingade jag av tidigt igår morse, den vågar jag inte sätta på igen.... Tur att man har civila kläder också, att hasa omkring i här hemmavid

• Blue Vapor

Snart tre och Mamma2001 - som ljuv musik för mina öron tjejer!!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III