• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Bu har jag lagt in bilder på den nya vagnen Ber om ursäkt för den katastrofala bildkvaliten ( har insett att jag inte klarar mig med endast mobilkameran )

• 82an

Helena75: Camen är sååå skön att köra det är underbart att kuna höja styret (är 177cm). Däremot tycker jag lite bättre om frogens åkpåse denna är så robust och lite kort. Jag är så nöjd med färgval och vagnen i övrigt.
    Frogen är såld till en tjej som bor i London Kul att den hamnade på ett sådant intressant ställe då vet jag att den får det bra

Återkommer antagligen med fler Cameleon vs Frog senare när jag känt på den mer

• 82an

emlet: Tack Jag var inte heller missnöjd med frogen men camen kändes lite mer eller hur jag ska förklara. Min sambo tog ca ett halvår att övertala så ge inte upp Det går juh att byta färg på froggen också

• 82an

Är det någon mer som upplever att åkpåsen till camen är lite kort? Den slutar ca 5cm innan vagnen. Eller är det jag som satt den fel?

• 82an

Stargirl: Vad kul med lite kändisbugaboo bilder Min sambo blir alltid lika nöjd när han ser Chris Martin med Bugaboon (han är ett stort Coldplay fan)

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III