• Queenie70

Ni som gillar "buskis"

Det bar mig emot att lägga tråden i "Humor" men men,,,,,

Vilka är ni som gillar buskis, stefan och krister och dyl. ? Berätta hur gamla ni är vad ni jobbar med vad ni sysslar med på fritiden. Jag är uppriktigt nyfiken.

• Svar på tråden Ni som gillar "buskis"
  • Grätchen

Mina svärföräldrar, 67 år.

• principessan

Jag gillar det inte själv. Men känner ett par som jobbar på bibliotek och den andra på bank. En som är lärare i språk också. Normala i övrigt och runt 35.

• Tecken

Mina svärföräldrar älskar det! De är båda i 60-års åldern. De jobbar som tjänstemän (vill ej gå in på detaljer, vill förhålla mig anonym här på FL). Min svärmor tycker om att pyssla i trädgården och hålla på med inredningen, min svärfar tycker om att snicka på sin fritid.

• Queenie70
    principessan skrev 2011-09-11 20:40:26 följande:
    Jag gillar det inte själv. Men känner ett par som jobbar på bibliotek och den andra på bank. En som är lärare i språk också. Normala i övrigt och runt 35.
    Jag hoppas det är ovanligt att folk i fertil ålder gillar detta. Hur är de att umgås med? Är de trevliga, humoristiska?
  • Alvi

Många i 25-30-årsåldern här i Småland där jag bor gillar det.

OBEGRIPLIGT!!

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Tecken
    Alvi skrev 2011-09-11 20:45:20 följande:

OBEGRIPLIGT!!
    Mina fördomar säger mig att det är samma personer som spelar Bingolotto, snusar, kör Vovlo 240 och jobbar på lager.
  • Queenie70
    Alvi skrev 2011-09-11 20:45:20 följande:

OBEGRIPLIGT!!
    Sanslöst...
  • jaghopparhögt
    Tecken skrev 2011-09-11 20:47:29 följande:
    Mina fördomar säger mig att det är samma personer som spelar Bingolotto, snusar, kör Vovlo 240 och jobbar på lager.
    Haha exakt, de enda jag vet som gillar buskis gillar också alla dokusåpor, lådvin och jobbar som undersköterskor.
  • Linda1976

Jag mår dåligt bara jag ser reklam för det på TV4... Fullkomligt vedervärdigt, och känner inte en enda människa i någon ålder som gillar det. OM nån skulle få för sig att gilla det i min bekantskapskrets så skulle jag bli tvingad att säga upp bekantskapen

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Queenie70
    Linda1976 skrev 2011-09-11 20:56:28 följande:
    Jag mår dåligt bara jag ser reklam för det på TV4... Fullkomligt vedervärdigt, och känner inte en enda människa i någon ålder som gillar det. OM nån skulle få för sig att gilla det i min bekantskapskrets så skulle jag bli tvingad att säga upp bekantskapen
    Jag vet, jag får nästan panik och måste zappa fort som attan. Det liksom kryper i mig. En gång för många år sedan vaknade jag upp hos ett ONS som erbjöd sig att sätta på stefan och krister medans jag väntade på skjuts hem. Han hade hela boxen...*ryser*
Svar på tråden Ni som gillar "buskis"