• Queenie70

Ni som gillar "buskis"

Det bar mig emot att lägga tråden i "Humor" men men,,,,,

Vilka är ni som gillar buskis, stefan och krister och dyl. ? Berätta hur gamla ni är vad ni jobbar med vad ni sysslar med på fritiden. Jag är uppriktigt nyfiken.

• Svar på tråden Ni som gillar "buskis"
  • jaghopparhögt
    Queenie70 skrev 2011-09-11 21:04:47 följande:
    Jag vet, jag får nästan panik och måste zappa fort som attan. Det liksom kryper i mig. En gång för många år sedan vaknade jag upp hos ett ONS som erbjöd sig att sätta på stefan och krister medans jag väntade på skjuts hem. Han hade hela boxen...*ryser*
    Haha, alla är ju exakt lika också. Ett par skämt om sprit och impotens och en loopar det om.
  • Queenie70
    jaghopparhögt skrev 2011-09-11 21:05:36 följande:
    Haha, alla är ju exakt lika också. Ett par skämt om sprit och impotens och en loopar det om.
    Aha...Uppenbarligen tittar du alltså...
  • Queenie70

Undrar om stefan och krister ens själva tycker det är kul eller om det bara är ett sätt att försörja sig på?

• Betty Boop

Jag fullkomligt AVSKYR buskisar som Stefan o Krister etc! Blotta åsynen av Eva Rydberg får mig att rysa. Buskisar är så töntiga att jag blir snudd på förbannad! Det borde vara förbjudet! 

• jaghopparhögt
    Queenie70 skrev 2011-09-11 21:08:40 följande:
    Undrar om stefan och krister ens själva tycker det är kul eller om det bara är ett sätt att försörja sig på?
    Enligt lite flashbackskvaller så ska dock alla inblandande i de där buskisarna vara sprängrika så de kan nog stå ut även om de inte gillar så mycket :p
  • Kattdamen

Det är väl klassiskt. Redan de gamla grekerna tyckte sådant var roligt:P

• FruLiNi
    Queenie70 skrev 2011-09-11 20:43:21 följande:
    Jag hoppas det är ovanligt att folk i fertil ålder gillar detta. Hur är de att umgås med? Är de trevliga, humoristiska?
    Hahaha, du anar inte hur många ggr jag har funderat över samma sak. För mig är det verkligen OFATTBART hur man kan gilla buskis.
  • cpOFFER

28 är jag, har alltid äääälskar buskis och farser :) revyer och "humor för gamla". 

Att förlåta är att sluta önska att det förflutna vore annorlunda.
  • Queenie70
    Moppepojke skrev 2011-09-12 19:25:39 följande:
    28 är jag, har alltid äääälskar buskis och farser :) revyer och "humor för gamla". 
    Framskjutna underliv, fingrarna i hängslen och "sa flickan skämt" Det tycker du alltså är roligt? På ett seriöst sätt roligt...? Hur ser ditt umgänge ut? Vad jobbar du med? Hobbys?
Svar på tråden Ni som gillar "buskis"