• Queenie70

Ni som gillar "buskis"

Det bar mig emot att lägga tråden i "Humor" men men,,,,,

Vilka är ni som gillar buskis, stefan och krister och dyl. ? Berätta hur gamla ni är vad ni jobbar med vad ni sysslar med på fritiden. Jag är uppriktigt nyfiken.

• Svar på tråden Ni som gillar "buskis"
  • Grande Rock
    Queenie70 skrev 2011-09-13 20:49:57 följande:
    Att man gör skiten är en sak....Men att folk tittar...obegripligt.
    får man fråga vad fröken själv skrattar åt?
  • cpOFFER
    Queenie70 skrev 2011-09-13 20:40:12 följande:
    Jag blir fruntansvärt illa berörd av det du berättar.
    då ber jag tyvärr inte om ursäkt
    Att förlåta är att sluta önska att det förflutna vore annorlunda.
  • Queenie70
    Grande Rock skrev 2011-09-13 20:58:38 följande:
    får man fråga vad fröken själv skrattar åt?
    Olika saker. Solsidan, killinggänget, Mia och Klara etc. Magnus Bertner (stavning?)
  • Queenie70
    Moppepojke skrev 2011-09-13 21:02:21 följande:
    då ber jag tyvärr inte om ursäkt
    ILLA berörd!!
  • Miss Obsessive
    Queenie70 skrev 2011-09-13 19:44:44 följande:
    Ni är inte normala.
    Queenie70 skrev 2011-09-13 19:50:17 följande:
    ..om det är arv eller miljö kan jag inte svara på..men det är INTE friskt...
    Men va?? Bara för att DU inte gillar den typen av humor så är det fel på alla de som gör det? Nej du, vad som INTE är friskt är att sitta och ge folk man inte känner egenskaper för att man inte gillar samma sak.. 
  • Miss Obsessive
    Queenie70 skrev 2011-09-13 21:04:15 följande:
    Olika saker. Solsidan, killinggänget, Mia och Klara etc. Magnus Bertner (stavning?)
    Och hur är det här bättre än Stefan och Krister?
  • Queenie70
    Miss Obsessive skrev 2011-09-13 21:06:35 följande:
    Queenie70 skrev 2011-09-13 19:50:17 följande:
    ..om det är arv eller miljö kan jag inte svara på..men det är INTE friskt...
    Men va?? Bara för att DU inte gillar den typen av humor så är det fel på alla de som gör det? Nej du, vad som INTE är friskt är att sitta och ge folk man inte känner egenskaper för att man inte gillar samma sak.. 
    Jo jag är friskt. Det är inte friskt att gilla buskis om man är under 78. Det står jag för. Punkt.
  • Queenie70
    Miss Obsessive skrev 2011-09-13 21:08:18 följande:
    Och hur är det här bättre än Stefan och Krister?
    Om du inte ser skillnaden så beklagar jag sorgen.
  • Grande Rock
    Queenie70 skrev 2011-09-13 21:04:15 följande:
    Ok, kan se att du liksom jag tillhör "den ironiska generationen".

Detta till trots har jag svårt att se varför det skall ältas en massa fördommar för att man finner att buskis eller slapstick underhållande.

Jag skälv fullkomligt älskar oneliners och har många gånger skrattat högt åt Stefan & Krister även om jag visst kan tycka att det lätt blir drygt att titta igenom en hel föreställning.
  • Queenie70
    Grande Rock skrev 2011-09-13 21:11:16 följande:
    Ok, kan se att du liksom jag tillhör "den ironiska generationen".

Detta till trots har jag svårt att se varför det skall ältas en massa fördommar för att man finner att buskis eller slapstick underhållande.

Jag skälv fullkomligt älskar oneliners och har många gånger skrattat högt åt Stefan & Krister även om jag visst kan tycka att det lätt blir drygt att titta igenom en hel föreställning.
    Märkligt...
Svar på tråden Ni som gillar "buskis"