• Queenie70

Ni som gillar "buskis"

Det bar mig emot att lägga tråden i "Humor" men men,,,,,

Vilka är ni som gillar buskis, stefan och krister och dyl. ? Berätta hur gamla ni är vad ni jobbar med vad ni sysslar med på fritiden. Jag är uppriktigt nyfiken.

• Svar på tråden Ni som gillar "buskis"
  • EllanEriksson

Men det här tar ju priset... Varför spelar det någon roll hur man är som person beroende på vad man gillar? Känns löjligt.... Men men..
    Jag gillar dem, uppväxt med sådant och hela familjen ÄLSKAR dem.

Jag är 18, fyller 19... Resten har faktiskt ingen betydelse egentligen.. *rycker på axlarna*

• Grande Rock
    Queenie70 skrev 2011-09-13 21:12:10 följande:
    Märkligt...
    Just det, glömde svara på dina frågor:

Jag är 35 år gammal.
    Jag jobbar som produktionsingenjör.
    På fritiden gillar jag att fotografera, spela Golf, lyssna på musik, lösa korsord etc.
  • EllanEriksson

Magnus Betnér har ju fan samma variation av skämt.. Han är bra det håller jag med om men det är väldigt likt.. Och Herngren... Samma sak...

• cpOFFER

Hörni, jag tror inte ni ska ta drottningen på blodigt allvar här :)

• LillaLady

Men titta inte då om det är så förskräckligt! xD Det är en viss humor.
    Antar att ni inte gillar Hem till midgård eller liknande heller? Flört

Dum spiro, spero
  • Queenie70
    LillaLady skrev 2011-09-14 08:31:55 följande:
    Men titta inte då om det är så förskräckligt! xD Det är en viss humor.
    Antar att ni inte gillar Hem till midgård eller liknande heller? Flört
    Nej
  • starlight

Buskis-obegripligt att det finns folk som gillar det.
    Betner- bla bla bla, att livnära sig på att ironisera,håna och förlöjliga andra, inklusive sin egen  dotter går fetbort för mig.
    Killing- studentspex, som har fått fäste i TV huset eftersom det inte finns några andra som är "roligare" i lilla Sverige.
    Solsidan Herngren- en klockren ripoff på danska "Klovn" som är ca 1000 gånger bättre. Hur kan han få hållas?