Ni som gillar "buskis"
Det bar mig emot att lägga tråden i "Humor" men men,,,,,
Vilka är ni som gillar buskis, stefan och krister och dyl. ? Berätta hur gamla ni är vad ni jobbar med vad ni sysslar med på fritiden. Jag är uppriktigt nyfiken.
Det bar mig emot att lägga tråden i "Humor" men men,,,,,
Vilka är ni som gillar buskis, stefan och krister och dyl. ? Berätta hur gamla ni är vad ni jobbar med vad ni sysslar med på fritiden. Jag är uppriktigt nyfiken.
Haha det är det bästa. Ingen av mina vänner gillar buskis, heller ej föräldrarna så jag vet inte varför jag är så kär i det. Är gammal teaterestet, men humorn hade jag innan dess. Jag tycker bara det är så mysigt på nåt sätt. Jag är mammaledig men jobbar annars inom servicerelaterade yrken. Mitt umgänge består enbart av lättsamt folk och jag har ett fåtal vänner istället för många bekanta. Mins hobbys är resa, djur, hälsa och skönhet, musik, konst, psyklogi. Listan kan göras lång.
haha jag gillar buskis och farser också. Fast inte när man har sett samma program/fars flera ggr som dom sänder på 4an om o om igen. Har alltid gillat det.
Jag är förvisso bara 19, jobbar med biluthyrning, umgås med vänner och tränar o glor på teve på min fritid.
Vad nu det har med saken att göra! :P