• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej Tjejer! 
    Jag har inte plöjt tråden, så mycket möjligt att min fråga finns besvarad redan.. men om någon vänlig själv känner igen sig: testade mig idag på BIM -4 (kan tom vara -5) med CB's vanliga test. Fick på en gång upp väääääääldigt svagt plus. Ja.. alltså höll man det mot fönstret/dagsljuset och genomlös det så syntes ingenting alls. Men vinklar man och "vill" se något så ser man ett uns av ett lika brett blått streck. Men alltså försvinnande svagt.

Är detta vanligt att CB's visar så när man inte är gravid? Detta är väl inget jag kan lite på va??   

• LisaW111
    LisaW111 skrev 2012-02-27 13:45:18 följande:
    Hej Tjejer! 
    Jag har inte plöjt tråden, så mycket möjligt att min fråga finns besvarad redan.. men om någon vänlig själv känner igen sig: testade mig idag på BIM -4 (kan tom vara -5) med CB's vanliga test. Fick på en gång upp väääääääldigt svagt plus. Ja.. alltså höll man det mot fönstret/dagsljuset och genomlös det så syntes ingenting alls. Men vinklar man och "vill" se något så ser man ett uns av ett lika brett blått streck. Men alltså försvinnande svagt.

Är detta vanligt att CB's visar så när man inte är gravid? Detta är väl inget jag kan lite på va??   

själv skulle vara själ ... =) någon vänlig själ :)
  • LisaW111
    popcornplaya skrev 2012-02-27 13:46:39 följande:
    Det är jättevanligt att cb visar så tyvärr.

Ah tack! Ja, jag har inte tagit ut någon seger i förskott.. förstod nästan att det måste vara något sådant. Men man blir ju helt till sig i brallan när man ser något som liknar ett plus ;)  Tack för svar!
  • LisaW111
    EQ85 skrev 2012-02-27 13:47:52 följande:
    såhär såg mitt ut BIM-6 samt BIM-5 när jag va gravid med min dotter =)

ser de ut så är oddsen stooooora att du är gravid
    Hmmmm jaHA *Hhaha  då får jag kanske vara nervös och noja några dagar till då innan jag vet med säkerhet fall det är ett minus... eller ännu bättre plus såklart! Mitt ser nog lite ut som ditt översta skulle jag tro.
  • LisaW111

Jag ska försöka att lägga upp ett foto om jag reder ut hur man gör. Så kanske ni kan kolla om ni tror det är fake-plus eller svagt äkta plus.

• LisaW111
    EQ85 skrev 2012-02-27 13:52:38 följande:
    testa du i morse eller på dagen?
    Det första av mina är taget mitt på dagen, testet under togs på morgonen efter.
    ta ett imorgon bitti igen. Är det starkare då så är du gravid  

jo.. bra tips! Ska köpa ett till! Jag testade typ NU, fast hade hållt mig väligt länge.
  • LisaW111

EQ85... tog fram testet nu igen (har väl hunnit gå .. vad?! 20 min kanske? 30?) och nu syns ingenting längre.. då är det nog inget att hoppas på väl ?

• LisaW111
    EQ85 skrev 2012-02-27 13:59:24 följande:
    jag gissar på plus ser ju ut som mitt översta. ta ett imorrn bitti

Ja tack för svar! =) ska ta ett imorgon bitti! Tack!
  • LisaW111

Tack tjejer för alla svaren och bilderna/jämförelserna!! Hjärta härligt med lite likasinnade och så snabba svar när jag sitter här och funderar ;)

Men jag tänker se det som ett fetminus till imorgon bitt :)  ja ni fattar.. vem vill bli besviken ..igen..  9:e försöket nu.

Lovar att berätta hur testet ser ut imorgon!!! Skrattande    

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester