• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Qitas:på digitalt skulle du nog få "gravid"! =)

• LisaW111

Nu fick jag testerna. Bim -3   HELT blankt Gråter verkar som det får bli nya tag sen då...

• LisaW111

Tack, jo vet att man ev kan få plus senare men känns inte så hoppfullt direkt. Ja det är ju bara att fortsätta.. hoppas bara det inte tar nästan 9 mån som sist.. fick MF nyligen nu efter plus i feb.

• LisaW111
    QiTaS skrev 2012-05-21 10:28:19 följande:
    Ge inte upp, jag har testat sen BIM -8 och ev fått ett plus idag på BIM +3.

Tack, men när jag plusade nu i feb (som blev tidigt MF) så fick jag plus redan BIM -5 BIM -4 då borde det ju synas nu också tycker man, eller kan det verkligen skiljas åt så mkt gång för gång? 

Håller tummarna för dig! =) Ser väldigt lovande ut ;)  
  • LisaW111
    mammelie1891 skrev 2012-05-21 10:53:31 följande:
    Plussade oxå på BIM -5 sist (i januari) tyvärr slutade det i MA. Testade negativt igår på BIM -3 så jag har oxå gett upp...

Ja det känns ju som man får utgå ifrån att kroppen reagerar ungefär samma varje gång. Och helt totalt tok blankt på Bim -3 känns som det är kört. Inget att göra.. :(
    bara på't igen! :)   Lycka till du också nu nästa gång!
  • LisaW111
    N1987 skrev 2012-05-21 11:17:29 följande:
    Måste bara få skryta lite med att jag idag fått se en liten bebis på 7,5 mm med pickande hjärta! Lyckan är total! :D

Grattis! =) Underbart!
  • LisaW111

Jag fick nya från testlagret igår och de har varit helt och hållet vita/blanka utan minsta antydan till spökstreck.
    Bara som info alltså...  hunnit använda 3 ;) men nu ger jag upp då de ju uppbarligen verkar fungera så nu får det väl bli nya tag! ...igen..... :(
    Men bra de verkar funka iaf!!  

• LisaW111
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-24 13:43:40 följande:
    Jag är så lycklig ...tårarna rinner....ett starkt hjärta pickade

Grattis!! :)
  • LisaW111

Skrattande läste just i tråden och satt då och analyserade din tomma hylsa "kanske 4a" *Hahaha det sjuka är att jag nästan tyckte mig se ett svagt streck innan jag fattade.... det visar ju hur gärna man VILL se något *HAHA

• LisaW111
    kanske 4a skrev 2012-06-07 13:02:04 följande:

Menar du den undre bilden? för det är hela testet ihopsatt och där ser man ju ett supersvagt streck. Om du menar överdelan av hylsan på första bilden så förstår jag att du fick koncentrera dig mycket :)

ja jo jag menade ju överdelen av hylsan.. tog några sekunder innan jag förstod bilden så att säga =) hehe

Men nog syns det något i alla fall! håller tummarna att det blir starkare!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester