• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack för lite åsikter =) man sitter och stirrar och stirrar på testerna ;) Egentligen känner jag mig rätt säker att det är något faktiskt men blir lite osäker då de enda två tydliga testen båda är avlästa efter så lång tid att de i princip torkat helt.. samt att jag tog ett digitalt igår som sa: inte gravid Förvånad 
    Jag är lite osäker på en exakta dagen .. jag kan vara på Bim-5 ÄL plus 10 eller också kanske Bim -4 ÄL plus 11. Oavsett fortfarande tidigt ju! Ska ha mens tidigast Måndag eller Tisdag tror jag.  

• LisaW111
    Knasten83 skrev 2012-07-12 09:28:30 följande:
    Åh, precis bokat mys till mig och min man som har bröllopsdag på lördag. Mormor tar lillsnäckan och vi ska få kurbad med skumpa och på spa. Sen middag ute och morgonen efter frukost buffé. Bara han och jag!!!!

Låter superhärligt!!! :)
    Vi ska till "Mallis" en vecka imorgon.. härligt också fast inte barnfritt såklart.  
  • LisaW111
    äntligen36 skrev 2012-07-12 09:37:04 följande:
    God morgon alla!

Jag är på ÄL+10 idag tror jag och kunde inte hålla mig igår kväll från att testa, då var testet totalt blankt. Idag tycker jag mig se ett svagt streck, men ser inte färg på det tyvärr. Vet inte om jag lyckats fånga det på bild eller om jag helt enkelt inbillar mig. Någon som vill hjälpa mig titta?

Samma test men två olika bakgrunder.
    Det översta kan jag se ett svagt streck på :) men färg är svårt att se via min dataskärm också tyvärr... håller tummarna!!!!
  • LisaW111
    Trixxy skrev 2012-07-12 09:56:45 följande:
    Min gubbe säger nu att han vill sexa först imorrn för att hålla på det där varannandag...
    Va skall jag göra?

Men varannan kan nog ändå inte bli fel... för "killarna" från igår finns ju kvar idag och bör vara pigga och glada fortfarande ;) så om ni kör imorgon också tror jag nog det bör pricka rätt! Kanske kan du övertala honom till mys imorgon bitti istället för kvällen kanske??  Men missar chansen låter det ju inte som om ni gör när ni kört varannan.
    Håller tummarna!  
  • LisaW111

Vaddå lycklig?!?!?!??!?!??!????  HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta pjuhhh helt slut i rutan... så himla härligt detta är ni anar inte.. hoppas hoppas hoppas hoppas det går bra denna gången =)   (fick ju MF i Mars) Håller tummarna stenhårt för er andra också!!
  • LisaW111

Tack lillabambi och äntligen36 =) Superhärligt! =)))) hade väl på känn att det var något men man vågar ju inte lita på alla svaga streck förens man ser det så här tydligt =)

• LisaW111
    satirnine skrev 2012-07-12 11:20:37 följande:
    Men Grattis!!
    Vilken ÄL dag är du på nu igen?? 

Tack =)
    jag är på antingen ÄL + 11 eller ÄL +10 i en 26-27 dagars cykel.Mensen var förväntad Mån eller Tis.
    Känns i brösten att något var på gång lite, ömmat på ett annorlunda sätt. Samt rätt mkt kännigar i tjejmagen nu igår och idag. Även fått några finnar jag aldrig brukar ha annars.
  • LisaW111

tack tack tack ska ni ha =))))
    vi ska resa bort en vecka nu och kommer inte vara online samt 2 v semester till sen.. men tittar in sen när jag är tillbaka!

• LisaW111

Bara uppdaterar att här blev det missfall igen :( först mars V7 och nu I juli V5 .. Urk.. På't igen då......

• LisaW111

Tack för omtanken! Och Grattis till nya plus!!! Kul! Enda "positiva" denna gång är ju att det iaf gick åt skogen snabbt så man slapp att hinna ställa in sig mentalt så mkt. Eft jag fick "ej gravid" bara dagen efter mensen/tidiga missfallet startade hoppas jag att ÄL kommer som vanligt så vi snabbt kan försöka igen. Så... Hoppas hoppas kunna lägga in lite bilder om 2-3 veckor för analys (igen....... :S ) Tror ni föresten jag måste ta kontakt för undersökning/Vul när det kom så extremt tidigt? Känns som jag kan lita på att kroppen skött det själv? Mensen blev bara någon dag sen, eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester