• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

God morgon tjejer, har hela 5 test jag tänkte spamma er med för analys Skrattande om det e ok =)
    Blir väl ett låångt inlägg men iaf... ska försöka få till så att jag kan kommentera varje test så ni vet vilken sort och när det är taget.   Det är så svagt så jag är väldigt osäker och behöver lite fler ögon!!!!

Inelg: Ser ju verkligen bra ut! =)  

• LisaW111

vad tror ni?!?!? det är ju rätt svagt men jag ser i alla fall NÅGOT.. eller?

Tog ett digitalt CB idag också som visade neg (Bim -6) såhär ser det ut uppbrutet.

Samma test igen Bim -6 CB tagit idag fast uppbrutet och efter tiden (nu bara smalt streck)

Samma test igen fast trixat: Bim -6 vanligt CB tagit idag.

Bim -6 vanligt CB tagit idag. Orginal

Ovan:
    Bim - 6 antagligen till och med -7 :) taget igår. Vanligt CB

• LisaW111

jag tror ni får läsa mitt inlägg/bilderna nerifrån och upp så blir det aningens mer meningsfullt

• LisaW111
    sweasmamma skrev 2012-06-13 08:50:26 följande:
    jag ser ju på de vanliga ! digitalt ska ha starkare streck för att det ska vara gravid.. men det är på tok för rtidigt att testa med digitalt ju ! men ser på cb , dock hade jag rek ett preg eller annat märke=)

Jo men jag veeeet ju att de e för tidigt =)  preg är det apotekets eller?
  • LisaW111
    sweasmamma skrev 2012-06-13 08:54:52 följande:
    ja , eller rfsu ! jag körde alltid med cb innan men lyckades få streck utan att vara gravid, så när jag väl va gravid tog jag 2 rfsu , SEN cb plus sen digitalt =)
    Ah ok, tack för tips.. ska se om jag kan köpa några fler tester till imorgon. Har ett digitalt kvar men det lär jag spara.. är ju för tidigt som du säger men kunde ändå inte hålla mig idag Oskyldig
    Har testat med testlagrets stickor också men de är helt blanka. Men nu sist jag fick plus i feb som blev MF så var testlagret de test som visade aldra sist, så det oroar mig inte så mkt.

Får ju helt enkelt hålla mig till imorgon, men alltid kul att få lite åsikter.    
  • LisaW111
    Inelg skrev 2012-06-13 09:10:25 följande:
    JAG TROR FAN INTE DET ÄR SANT.. Ush jag har gråtit sönder mig..  Vi är så lyckliga!
     HjärtaHjärtaHjärtaHjärta

ÄL +12 BIM -2

STOOOOOOORT GRATTIS!!!!!  Så underbart!! Solig{#emotions_dlg.flower}
  • LisaW111

Gjorde du mini, vad härligt! =) Och TIDIGT! Fast bad news för mig iof som fått neg idag =) men håller hoppet uppe, syns ju nått svagt på de Cb jag lade upp innan idag. Fortsätter att hålla tummarna här i alla fall även om det kan vara spökstreck eller skuggor!

• LisaW111
    LisaW111 skrev 2012-06-13 11:57:54 följande:
    Gjorde du mini, vad härligt! =) Och TIDIGT! Fast bad news för mig iof som fått neg idag =) men håller hoppet uppe, syns ju nått svagt på de Cb jag lade upp innan idag. Fortsätter att hålla tummarna här i alla fall även om det kan vara spökstreck eller skuggor!

öh, glömde skriva att jag tror att jag också är på ÄL + 8 idag ca :)
  • LisaW111

Någon mer som vill tro något eller analysera mina test från imorse? Är supertidigt.. bim-6 men i alla fall..  inlägg #52704

Kan det vara något tror ni eller är det på tok för tidigt och bara spökskuggor? 

• LisaW111
    bakeababy skrev 2012-06-13 19:12:34 följande:
    Hello!
    Har aldrig skrivit i denna tråden innan, men testar nu då jag behöver er hjälp :)
    Detta test är taget på BIM-6, kvällsurin med vanlig CB plus. Ser ni ngt? Jag tycker mig kunna ana en suuuper svagt streck, men sen blir jag osäker..man vill ju så gärna se ngt!

Är det ngn vänlig själ som vill trixa lite med bilden så hade det varit snällt :)

Hej =) jag har fått ungefär lika svagt plus på CB och visat mig vara gravid sen. Men jag har också (2 ggr) fått sådana svaga streck på CB för att sedan bara få mens så jag vet helt ärligt inte.... bäst att testa med ett annat märke också! Hoppas det blir starkare!! Jag fick ett svagt igår, men idag är det som bortblåst och helt blankt :( så det är lurigt med CB!! Lycka till, håller tummarna!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester