• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej försöker lägga upp bilder men det står bara Upload fail helt plötsligt?! Vad är det? Är samma format osv som vanligt. Hade några svaaaga test jag skulle visa ju :( och svagt men blått och brett(!!!?) när man delade testet. Kan de va nått att lita på tro? Ouppbrutet var det svårt att både se och avgöra färg men uppbrutet var det riktigt tydligt.

• LisaW111

Hej!

Vad säger ni? Fick ett svagt på CB igår men sen ingenting på ett annat test så tänkte bara att det var det "klassiska" cb spökstrecket och gav upp hoppet för dagen i alla fall. Men innan jag skulle natta lillan som va uppe och härjade sent igår (runt 21tiden) så tog jag iaf ett apotekets till, men sen somnade jag med henne och såg först resultatet imorse. Ett rosa intorkat streck!!! Förvånad Sprang genast på toaletten och tog en sticka från testlagret och där syns också ett streck!!! svagt men ändå tydligt och syns brett vid genomlysning!.(testlagrets är en dålig bild, det syns bättre på riktigt!!)   Åhhhh är jag gravid vad tror ni? Jag tror : JA! Det är Bim -4 eller -5 idag.
  • LisaW111

Och: har ett digitalt, kan jag ta det nu tror ni?? Kissade vid 7 tiden och har sedan dess även druckit ett stort glas.. kanske måste vänta några timmar till??

• LisaW111
    Loppan8604 skrev 2012-07-11 09:19:06 följande:

De tror ja också:) ta ett digitalt:) å grattis;)

Tack! gick såklart inte att hålla sig utan tog just det digitala.. Inte Gravid säger det. MEN det  tänker jag inte tolka som negativt då det som sagt bara gått lite drygt 2 timmar och jag drack ett stort glas vatten. Det är ju tidigt i så fall (kan vara bim-5) så ÄN är jag visst gravid enligt mig själv i alla fall ;) Får ta ett i kväll också och se vad det säger, eller om jag håller mig till i morgonbitti med digitalt i alla fall. Testlagrets sticka känns nästan mest övertygande trots den dåliga bilden, samt att jag verkligen fått totalt blankt innan alla gånger det ej varit något.
  • LisaW111

Tack ska ni ha =) som jag skrev ovan så blev det neg, men jag tror bannemig jag är gravid ändå.. nog bara för tidigt!

• LisaW111
    Skrattande höll mig 4 timmar utan att dricka och testade med ett apotekets och 2 stickor jag hade. Svaga svaga linjer på alla 3!  Solig
    vågar inte ta digitalt igen (tog ett innan som blev neg i morse då jag hade druckit mkt och bara hållt mig i 2 tim) utan det får nog vänta till imorgon bitti. Men vad tror ni? Vågar man ropa HEJ fast man fick "inte gravid" idag på fm?!?
    Alla de andra testerna verkar ju visa på att jag är gravid bara det att det är tidigt. Någon av er som fått "inte gravid" på digitala men svaga plus på andra test? ÅhhhrhrghghHH denna väntan ;S vill bara ha det svart på vitt nu =) det är verkligen tortyr när man får svagt svagt och inte kan vara 100% säker. Man hoppas ju jättemycket nu :) 

• LisaW111

Bara på mobilen nu :S

men lägger in dem imorgon eller om jag får något tydligare imorgonbitti .. Pjuh spännande.. Tror faktiskt det är något på G :D

Jess86 skrev 2012-07-11 15:13:09 följande:
    Lisa: Lägg in bild på senaste testen :)

• LisaW111
    LisaW111 skrev 2012-07-11 14:14:18 följande:
    Skrattande höll mig 4 timmar utan att dricka och testade med ett apotekets och 2 stickor jag hade. Svaga svaga linjer på alla 3!  Solig
    vågar inte ta digitalt igen (tog ett innan som blev neg i morse då jag hade druckit mkt och bara hållt mig i 2 tim) utan det får nog vänta till imorgon bitti. Men vad tror ni? Vågar man ropa HEJ fast man fick "inte gravid" idag på fm?!?
    Alla de andra testerna verkar ju visa på att jag är gravid bara det att det är tidigt. Någon av er som fått "inte gravid" på digitala men svaga plus på andra test? ÅhhhrhrghghHH denna väntan ;S vill bara ha det svart på vitt nu =) det är verkligen tortyr när man får svagt svagt och inte kan vara 100% säker. Man hoppas ju jättemycket nu :) 

Hej! =)  tänkte visa de testerna från igår eftermiddag jag snackade om ovan. Om ni vill kan ni även se inlägg #56931 där det finns bild från ett test från kvällen innan samt ett från igårmorse. Vad tror ni? Visst ser det rätt hoppfullt ut??

• LisaW111

Och här kommer nästa skörd från igårkväll/inatt/imorse SkämsSkrattande

Det 2:a uppifrån som är så tydligt syntes knappt alls (såg nästan neg ut) inom tiden. Vaknade 2 i natt och tog det då =) sen imorse såg det så här "starkt" ut. Men vet ej om man kan lita på intorkade test?  
  • LisaW111

Knasten:  Bilden som har 4 bilder i ett är enligt följande:

Översta nr 1: imorse

nr2: tog jag kl 2 inatt då jag behövde gå upp och kissa, väldigt svagt då men såg ut såhär när det torkat imorse

nr3: igårkväll

nr4 sista: är från igår eftermiddag         

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester