• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej jag är ny här på famijeliv. såg denna tråd och tyckte den verkade intressant. jag har tagit tester idag. kan ni se nå

got på dom.

• juliia24
    sweasmamma skrev 2012-03-09 17:30:07 följande:
    jag kan inte riktigt avgöra om det är tunt eller brett Obestämd är det tunt ska man inte lita på det , man kan ff vara gravid men man ska inte lita på det ! när har du bim??
    den är mörkare i ena änden men det är ett tjockt streck. förskte ändra bilden men är inte så duktig som ni verkar vara.

igår eller idag 
  • juliia24
    V79 skrev 2012-03-10 00:33:15 följande:
    Jag ser men skulle inte räkna det som plus utan ta ett nytt test inom nån dag. Ser ut som spök som jag har fått på några cb:( Nu kan det ju ändå mycket väl vara ett riktigt plus men som sagt det kan lika gärna inte vara det. Håller tummarna för att det är ett riktigt och att det syns bättre inom nån dag.
    okej det ska jag göra. ja väldigt många skriver om sökstreck på familjeliv.
  • juliia24

hej lägger in dagens men dom är svaga.

• juliia24
    Es Mamma skrev 2012-03-10 14:45:44 följande:
    Men det syns iaf och är brett :) När har du BIM?
    idag tror jag kan vara 2 dagar framår. har en cykel på 28- 31
  • juliia24
    Es Mamma skrev 2012-03-10 14:50:09 följande:
    Ok. Vet du när du hade ÄL?
    25-26 feb  tror jag
  • juliia24
    V79 skrev 2012-03-10 14:51:49 följande:
    Ser bra ut men det kan tyvärr lika gärna var spök som ett riktigt plus, jag har fått 3 sånna fina plus denna månad utan att vara gravid:( Hoppas det är ert rikigt plus och att du får starkare om nån dag:)
    ja det hoppas jag med. men är inte spök tunnare. mina är breda ialla fall Skrattande
  • juliia24
    Jennie83 skrev 2012-03-10 14:57:14 följande:
    Julia24 ser väldigt lovande ut =) Håller tummarna!!!
    tack det kan ju behövas
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 15:02:18 följande:
    Nej spök är inte alltid tunnare, ofta tunna i ena kanten men bred skugga under. Tyvärr! Men hoppas att detta bara är tidigt Flört
     okej det visste jag inte. men mina är blå i alla fall. så man kan ju hoppas.
  • juliia24
    Es Mamma skrev 2012-03-10 15:10:26 följande:
    Ok, så ca 14-15 dagar sedan. Då kan det helt klart vara ett plus (men man vet ju som sagt aldrig). Vänta till dag 19 och testa igen :)
    det ska jag göra om jag kan hålla mig så länge. har beställt stavar från testlagret. men dom är slut i lagret så jag får dom på onsdag eller torsdagSkrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester