• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lägger in mina test igen för nu verkar alla vakna. ser ni något.

• juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 08:03:58 följande:
    Julia:
    Japp allra bäst ser jag på översta CB. Grattis. När va BIM?
    bim -4
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 08:03:58 följande:
    Julia:
    Japp allra bäst ser jag på översta CB. Grattis. När va BIM?
    visst var du duktig på att trixa Mini. kan inte du trixa mina.Skrattande
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 08:19:02 följande:
    Julia då är vi på samma och jag ser nada så det är nog dags att släppa min positiva känsla
    men det är ju ett par dagar kvar. det vore kul om vi kunde följas åt. jag håller tummar na för oss bådaSkrattande
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 08:19:02 följande:
    Julia då är vi på samma och jag ser nada så det är nog dags att släppa min positiva känsla
    har du lagt in test idag. ser inget
  • juliia24
    Gummsan skrev 2012-03-21 08:38:41 följande:

tack gummsan för du trixade mina bilder. men man såg inget på testlagrets. så vi får väll se om det är något
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 10:51:20 följande:
    Tjejer.. Jag tror att jag kan ansluta till "de skengravida"... Eller så är det på riktigt, nu smyger sig symptomen på...
    Så trött att jag tror att jag har fått narkolepsi eller nåt, skulle kunna somna rakt upp och ner och la mig ändå tidigt igår.
    Illamåendet attackerar mig men så fort jag stoppar i mig nåt är det som bortblåst.

AHHH detta väntande promenerar på mina nerver Tungan ute
    ja kan nog ansluta mig till dig mini. har letat efter min hårborste hela dagen. nu hittade jag den och kan du gissa var. i kylskåpet. ja måste ha lagt den där igår kväll. hihihi-

jag mår också konstant illamående. men det gör man väll för man inbillar sig. 

får se om mina testlagret kommer idag. då måste jag testa det. för det andra syntes så dåligt på bild. men inte hemma. 
  • juliia24

en fråga. kan man kissa och låta det stå tills posten kommer. jasg kan inte hålla mig längre. ska det stå på bänken eller i kylskåpet i så fall

• juliia24
    sweasmamma skrev 2012-03-21 11:47:34 följande:
    kan stå framme nån timme annars kylen men kisset ska vara rumstemp innan du tetsar 
    tack så mycket
  • juliia24
    sweasmamma skrev 2012-03-21 11:47:34 följande:
    kan stå framme nån timme annars kylen men kisset ska vara rumstemp innan du tetsar 
    vad har du för trixprogram
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester