• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

cutepoison skrev 2012-03-21 16:02:30 följande:
    3 personer (som inte vet att jag försöker) har den senaste veckan frågat mig om jag är gravid av olika anledningar för vi kommit in på det. Vill bara skrika NEJ, det blir ju ingen graviditet. Men säger snällt, nej, det är jag inte. 

Sånt är jobbigt
  • juliia24

Någon annan som kan svara på min fråga

• juliia24
    angie91 skrev 2012-03-21 16:12:10 följande:
    här kommer några.. ser i verkligheten :) utan genomlysning :D bim-6 pilen sitter lite långt åt vänster men ni ser..

Jag ser ochså vännen. Från mobilen. Hoppas
  • juliia24
    angie91 skrev 2012-03-21 16:25:57 följande:
    juliia24 skrev 2012-03-21 16:16:32 följande:
    Jag ser ochså vännen. Från mobilen. Hoppas
    ååååååhhhh va spännande,, ser till o me i verkligheten.. bim-6 kan dagarna gå fortare nu??? ska ta kort sen när de torkat också... alla bilder e inom tiden :D

Gubben min är Så trött på detta testande. Han höll på att dö när jag så att jag måste hitta ett apotek.
  • juliia24
    alexander2011 skrev 2012-03-21 16:50:26 följande:
          dagens ser ni nått :( bm tog inte emot mmig idag utan jag ska dit den 2:e april. ni får gärna trixa 

Jag ser på alla. Måste bara få fråga. Varför tar du isär testen
  • juliia24

Hej nu sitter jag på båten. Tog ett test nu. Någon jag kan Maila till. Tycker det ser bättre ut

• juliia24

Nu hat jag mailat. Tack hoppas någon vill trixa

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester